Stad Gent

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren en plaatsen van een beveiligd geautomatiseerd intern bedelingssysteem voor documenten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Gent
Postadres :  Botermarkt 1 , BE - 9000   Gent
Tel:   +32 92667780
Fax:   +32 92667379
E-mail:   overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen):   www.gent.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres :  Botermarkt 1 ,BE -9000   Gent
Tel:   +32 92667780
Fax:   +32 92667379
E-mail:   overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen):   www.stad.gent  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren en plaatsen van een beveiligd geautomatiseerd intern bedelingssysteem voor documenten  
Referentienummer:   ECO/2017/042 - ID4274
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  48311100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Administratief Centrum 1 / Parking / Publiek sanitair, Woodrow Wilsonplein 1 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen van een beveiligd geautomatiseerd intern bedelingssysteem voor documenten  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-01-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
 Met het oog op de beoordeling van de financiële en economische draagkracht voegt de kandidaat/inschrijver volgende gegevens/documenten bij zijn offerte:- Een omzetverklaring ten bedrage van minimaal 800.000,00 euro excl. btw over de laatste 3 kalenderjaren.Mocht één van deze attesten ontbreken, behoudt het bestuur zich het recht deze alsnog op te vragen.
Eventuele minimumeisen:
Minimale omzet over de laatste 3 kalenderjaren van 800.000 euro excl. btw.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
*  Om de aanbestedende overheid in staat te stellen de technische of beroepsbekwaamheid van de kandidaat/inschrijver na te gaan, worden volgende gegevens/documenten bij de offerte gevoegd:- De inschrijver dient te beschikken over voldoende ervaring. Daarom dient een lijst van minimaal 3 gelijkaardige opdrachten voor steden en gemeenten over de laatste 3 jaren zijn uitgevoerd bijgevoegd te worden, alsook telkens een attest van goede uitvoering.- Bewijs waaruit blijkt dat de bedieningssoftware in de Nederlandse taal bestaat.- Opgave van de benodigde vloeroppervlakte van het systeem (voor een capaciteit van minimaal 4.000 documenten)Op vraag van de aanbestedende overheid kunnen bijkomende bewijsstukken worden opgevraagd:

Eventuele minimumeisen:
attest van 3 gelijkaardige opdrachten met bijhorend attest van goede uitvoering.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-12   09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Opgelet!Aanvangsdatum : 01/01/2018. Dit is louter een indicatie (aangezien dit een verplicht veld is binnen het publicatieformulier en het bestek later wordt opgesteld).Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-06

Annonces similaires du BDA :