Huize Sint-elisabeth Vzw

Bouwen van 13 assistentiewoningen: perceel 5 vast meubilair



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Huize Sint-Elisabeth vzw
Postadres :  Korte Albertstraat, 16 , BE - 2300   Turnhout
Contactpersoon:   Koen Vermeiren
E-mail:   koen.vermeiren@sint-lucia.be
Internetadres(sen):   http://sintelisabeth.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290632

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  ir. architect J. Vangansbeke
Postadres :  Zandbergstraat, 49 ,BE -2300   Turnhout
Contactpersoon:   Joeri Vangansbeke
Tel:   +32 14632446
E-mail:   joeri@stukwerkarchitecten.be
Internetadres(sen):   https://www.stukwerkarchitecten.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290632

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bouwen van 13 assistentiewoningen: perceel 5 vast meubilair  
Referentienummer:   ir. architect J. Vangansbeke-SLT12/vastmeubilair-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45421153
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het leveren en plaatsen van het vast meubilair voor de nieuwbouw van 13 assistentiewoningen (voorheen serviceflats) Herentalsstraat 58 te Turnhout
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
Voornaamste plaats van uitvoering:   Turnhout
II.2.4. Beschrijving
Bouwen van 13 assistentiewoningen: perceel 5 vast meubilair  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
54   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bijzonder bestek.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bijzonder bestek.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-12-13   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-12-13
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Aanbestedingslokaal wzc Sint-Lucia vzw, Clarissendreef 1, B-2300 Turnhout

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
e-Tendering is niet van toepassing.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen, afdeling Turnhout ,  BE - 2300   Turnhout

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Federale Bemiddelingscommissie ,  BE - 1000   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Niet gekend. ,  BE   n.v.t.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-07

Annonces similaires du BDA :