Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Huize Sint-Elisabeth vzw
Postadres : Korte Albertstraat, 16 , BE - 2300 Turnhout
Contactpersoon: Koen Vermeiren
E-mail: koen.vermeiren@sint-lucia.be
Internetadres(sen): http://sintelisabeth.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290632
I.3. Communicatie
Officiële benaming : ir. architect J. Vangansbeke
Postadres : Zandbergstraat, 49 ,BE -2300 Turnhout
Contactpersoon: Joeri Vangansbeke
Tel: +32 14632446
E-mail: joeri@stukwerkarchitecten.be
Internetadres(sen): https://www.stukwerkarchitecten.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290632
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bouwen van 13 assistentiewoningen: perceel 5 vast meubilair Referentienummer: ir. architect J. Vangansbeke-SLT12/vastmeubilair-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45421153
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het leveren en plaatsen van het vast meubilair voor de nieuwbouw van 13 assistentiewoningen (voorheen serviceflats) Herentalsstraat 58 te Turnhout
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Turnhout
II.2.4. Beschrijving
Bouwen van 13 assistentiewoningen: perceel 5 vast meubilair
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
54 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bijzonder bestek.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bijzonder bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-12-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-12-13
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Aanbestedingslokaal wzc Sint-Lucia vzw, Clarissendreef 1, B-2300 Turnhout
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
e-Tendering is niet van toepassing.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen, afdeling Turnhout , BE - 2300 Turnhout
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Federale Bemiddelingscommissie , BE - 1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Niet gekend. , BE n.v.t.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-07