Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Havenlaan 88 bus 60 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290523 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290523
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2017/HFB/VOPMB/33734 - Aankoop van Mobiele ANPR kentekenscanners met minimum 4G connectie en backoffice. Referentienummer: HFB-2017/HFB/VOPMB/33734-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
2017/HFB/VOPMB/33734 - Aankoop van Mobiele ANPR kentekenscanners met minimum 4G connectie en backoffice.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Agentschap Vlaamse BelastingdienstKoning Albert II laan 35 bus 621030 BRUSSEL
II.2.4. Beschrijving
Aankoop van Mobiele ANPR kentekenscanners met minimum 4G connectie en backoffice.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
zie bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-24 09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van art. 14, § 7 van de Wet Overheidsopdrachten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-07