Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Wezembeek-Oppem
Postadres : Louis Marcelisstraat 134 , BE - 1970 Wezembeek-Oppem
Contactpersoon: Mevrouw Els Penné
Tel: +32 27831239
Fax: +32 27310672
E-mail: els.penne@wezembeek-oppem.be
Internetadres(sen): www.wezembeek-oppem.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Gemeente Wezembeek-Oppem
Postadres : Louis Marcelisstraat 134 ,BE -1970 Wezembeek-Oppem
Contactpersoon: De heer William Vleugels
Tel: +32 27831219
Fax: +32 27310672
E-mail: william.vleugels@wezembeek-oppem.be
Internetadres(sen): www.wezembeek-oppem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstellen van een aannemer voor het slopen van 3 woningen - Jozef De Keyzerstraat 12-16 (GB/16-15) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: GB/16-15
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45110000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied van Wezembeek-Oppem, 1970 Wezembeek-Oppem
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor selectief slopen (GB/16-15) De gemeente is eigenaar van een geheel van vier aaneengesloten rijwoningen in de Jozef De Keyzerstraat te Wezembeek-Oppem. Woning nr. 10 wordt niet in het kader van deze opdracht afgebroken, enkel woningen 12-14-16. Deze hebben een aaneengesloten profiel en zijn in bouwvallige toestand. . De stedenbouwkundige vergunning voor de afbraak werd verleend op 23 oktober 2017. De beslissing werd aangeplakt op 30 oktober 2017. . Een sloop- en asbestinventaris is bij de opdrachtdocumenten beschikbaar. . Plaatsbezoek vereist ! Afspraak via afdeling grondgebiedszaken - (T. 02.783.12.21) . Bij de beoordeling van de offertes worden prijs en kwaliteit in overweging genomen. Hiervoor wordt een beschrijvende nota gevraagd met daarin beknopte verduidelijking van volgende elementen: - de voorgestelde werfinstallatie en met omschrijving van de voorgestelde beveiligingsmaatregelen voor en tijdens de uitvoering - maatregelen die genomen worden met betrekking tot de veiligheid (eigen personeel en omwonenden, voetgangers, .) - maatregelen die genomen worden met betrekking tot beperken van hinder --- stof, verontreiniging,. --- lawaai .
II.2.7. Looptijd
30 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
- impliciete verklaring op eer - Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
- Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's. - Erkenning conform bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De inschrijver voegt bij zijn offerte de statistiek van arbeidsongevallen van het bedrijf over de afgelopen laatste drie kalenderjaren of verzekeringsjaren.
Eventuele minimumeisen:
- Bewijsstukken inzake statistiek van arbeidsongevallen van het bedrijf over de afgelopen laatste drie kalenderjaren of verzekeringsjaren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-12-11 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-05-20
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn in WERKDAGEN.Plaatsbezoek vereist: De plaatsbezoeken vinden plaats na afspraak met de dienst.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De aanbestedende overheid kent aan de inschrijvers een termijn toe van 15 dagen vanaf de dag die volgt op de verzending van de kennisgave van beslissingen (selectie / gunning) via elektronischemiddelen, of bij het ontbreken hiervan, vanaf de dag die volgt op de verzending de schriftelijke kennisgave van deze beslissingen, zodat zij eventueel een schorsingsberoep kunnen instellen bij een rechtscollege.Dit mag uitsluitend mag gebeuren via een procedure in kort geding voor de justitiële rechter of via een procedure wegens uiterst dringende noodzakelijkheid voor de Raad van State. Indien de aanbestedende overheid binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangt, mag de procedure worden verdergezet.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-11-06