De Vlaamse Waterweg Nv

Bestek nr. AAO-D-STG-17-47 - Uitbesteding van technische en operationele ondersteuning van het gebouwenbeheer bij De Vlaamse Waterweg nv en Waterwegen en Zeekanaal NV



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  De Vlaamse Waterweg nv
Postadres :  Havenstraat 44 , BE - 3500   Hasselt
Tel:   +32 11298512
Fax:   +32 11221277
E-mail:   b.clerix@descheepvaart.be
Internetadres(sen):   www.vlaamsewaterweg.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290175


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bestek nr. AAO-D-STG-17-47 - Uitbesteding van technische en operationele ondersteuning van het gebouwenbeheer bij De Vlaamse Waterweg nv en Waterwegen en Zeekanaal NV  
Referentienummer:   NV De Scheepvaart-AAO-D-STG-17-47-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  79993000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht is een opdracht voor aanneming van diensten in de zin van art. 3 van de Wet van 15 juni 2006.
Deze diensten hebben betrekking op het beheer van de gebouwen die behoren tot het patrimonium van Waterwegen en Zeekanaal NV en de Vlaamse Waterweg nv.
Waterwegen en Zeekanaal N.V. en De Vlaamse Waterweg nv hebben een groot en divers patrimonium in hun bezit, gaande van onder meer dienstgebouwen over magazijnen tot woningen. Het betreft een 700-tal gebouwen (bemand en onbemand) en diverse gebouwfuncties vermits in een aantal gebouwen meerdere functies (dienstgebouw, bedieningsgebouw, technieken, magazijn en woning) ondergebracht zijn. Dit divers patrimonium vraagt een modern, vernieuwend en toekomstgericht gebouwenbeheer zodat dit patrimonium een veilige werk- en woonomgeving is die eveneens zijn marktwaarde behoudt in de toekomst.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
II.2.4. Beschrijving
Uitbesteding van tech,ische en operationele ondersteuning van het gebouwenbeheer bij de Vlaamse Waterweg en Waterwegen   en Zeekanaal  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2017/S 168-345665

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2017-10-26

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen:   3
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen   3
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   THV ARCH3TECO
Postadres:   Coupure 55 ,BE -9000   Gent
NUTS-code:   BE2
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   NEE

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Volgende wijzigingen dienen te worden aangebracht aan het bestek AAO-D-STG-17-47 :PAGINA 13 :Art. 37, §2 VerlengingDe deelcontracten kunnen worden verlengd volgens onderstaande modaliteiten:Stilzwijgende verlengingEnkel deelcontract 1 wordt stilzwijgend verlengd met een termijn van 1 jaar. De totale duur (incl. verlengingen) is beperkt tot 4 jaar. De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht niet te verlengen zonder enige vorm van schadevergoeding. De niet verlenging wordt aan de opdrachtnemer genotificeerd tenminste 30 kalenderdagen kalenderdagen voor het verstrijken van de lopende geldigheidstermijn. Deelcontracten 2 en 3 worden besteld met een specifieke duurtijd.DIENT TE WORDEN GEWIJZIGD IN :Art. 37, §2 VerlengingDe deelcontracten kunnen worden verlengd volgens onderstaande modaliteiten:Stilzwijgende verlengingDeelcontracten 1 en 3 worden stilzwijgend verlengd met een termijn van 1 jaar. De totale duur (incl. verlengingen) is beperkt tot 4 jaar. De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht niet te verlengen zonder enige vorm van schadevergoeding. De niet verlenging wordt aan de opdrachtnemer genotificeerd tenminste 30 kalenderdagen kalenderdagen voor het verstrijken van de lopende geldigheidstermijn. Uitdrukkelijke verlengingDe aanbestedende overheid heeft het recht om deelcontract 2 geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere maandelijkse verlengingen met een maximale looptijd van 1 jaar. Iedere verlenging wordt aan de opdrachtnemer meegedeeld tenminste 30 kalenderdagen voor het verstrijken van de looptijd. PAGINA 35 :Art. 147 Uitvoeringstermijnen De looptijd van de opdracht bedraagt initieel 24 maanden, waarbij elk deelcontract kan afgeroepen worden:- deelcontract 1 bedraagt 12 maanden, behoudens verlenging.- deelcontract 2 bedraagt initieel 4 maanden, behoudens verlenging.- deelcontract 3 zijn af te roepen mensdagen.De verschillende deelopdrachten hebben afzonderlijke termijnen die elkaar geheel of gedeeltelijk kunnen overlappen. Voor de verschillende deelopdrachten wordt een apart aanvangsbevel gegeven. Vanaf dit aanvangsbevel begint de uitvoeringstermijn van het specifieke deelcontract te lopen.DIENT TE WORDEN GEWIJZIGD IN :Art. 147 Uitvoeringstermijnen De looptijd van de opdracht bedraagt initieel 24 maanden, waarbij elk deelcontract kan afgeroepen worden:- deelcontract 1 bedraagt 24 maanden, behoudens verlenging.- deelcontract 2 bedraagt 4 maanden, behoudens verlenging.- deelcontract 3 bedraagt 24 maanden, behoudens verlenging.De verschillende deelcontract hebben afzonderlijke (aanvangs)termijnen die elkaar geheel of gedeeltelijk kunnen overlappen. Voor de verschillende deelcontracten wordt een apart aanvangsbevel gegeven. Vanaf dit aanvangsbevel begint de uitvoeringstermijn van het specifieke deelcontract te lopen.OP DE INVENTARIS BIJ HET OFFERTEFORMULIER DIENEN VOLGENDE WIJZIGGINGEN TE WORDEN AANGEBRACHT :Deelcontract 1 : het vermoedelijk aantal maanden voor de helpdeskmedewerker en het ter beschikking stelling van FMIS dient te worden gewijzigd van 48 naar 24.Bij deelcontract 2 dient "het vermoedelijk aantal dagen op jaarbasis" te worden gewijzigd in "het vermoedelijk aantal dagen"Zie bijgevoegd aangepast offerteformulier met inventaris.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State ,  BE   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State ,  BE   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-31

Annonces similaires du BDA :