Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : TMVW servicelijnen
Postadres : Stropstraat 1 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Bart De Ganck
Tel: +32 92400359
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): http://www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=290280
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het LEVEREN VAN SIGNALISATIE (2 percelen) Referentienummer: TMVW A-AD-ALL-17-08-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34942000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het LEVEREN VAN SIGNALISATIE.
Perceel 1: leveren van signalisatie in regio West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen;
Perceel 2: leveren van signalisatie in regio Vlaams-Brabant, Antwerpen, Limburg en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
leveren van signalisatie in regio West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen; II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen;
II.2.4. Beschrijving
leveren van signalisatie in regio West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen;
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Leveren van signalisatie in regio Vlaams-Brabant, Antwerpen, Limburg en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaams-Brabant, Antwerpen, Limburg en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
leveren van signalisatie in regio Vlaams-Brabant, Antwerpen, Limburg en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
art. 67 t.e.m. art. 69 van de wet van 17 juni 2016
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Financiële en economische draagkracht
Eventuele minimumeisen:
Om te voldoen aan de financiële en economische minimumeisen dient de onderneming in elk van de laatste drie boekjaren minimaal een relevante omzet (louter voor het leveren van signalisatie en toebehoren) te hebben gerealiseerd van ? 260 000 per boekjaar (voor perceel 1) en van ? 130 000 per boekjaar (voor perceel 2).
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
minstens drie (3) referenties voor het leveren van signalisatie en relevante toebehoren
Eventuele minimumeisen:
Om zijn technische bekwaamheid te staven, dient de inschrijver minstens drie (3) referenties voor het leveren van signalisatie en relevante toebehoren, uitgevoerd binnen de laatste drie jaar en elk met een uitvoeringsbedrag van minimum ? 20 000 per jaar of per raamovereenkomst (excl. btw), bij zijn offerte te voegen (voor beide percelen)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-12-04 11:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-12-04
Plaatselijke tijd: 11:15 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De offertes moeten elektronisch worden ingediend via de e-Tendering site:https://eten.publicprocurement.beDe met elektronische middelen opgestelde offertes moeten worden opgemaakt in PDF-formaat. De inventaris wordt ingediend in XLS-formaat.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Bart De Ganck (Bart.Deganck@farys.be of T 09 240 03 59) of dhr. Michiel Seeuws (Michiel.Seeuws@farys.be, T 09 240 03 52).Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Ulrike Masson (T 09 242 57 24) of mailen naar contractbeheer.creat@farys.be.De vooropgestelde werkwijze en modaliteiten m.b.t. het servicecentrum CREAT enerzijds en deze specifieke opdracht anderzijds worden toegelicht tijdens een vrijblijvende infosessie die plaatsvindt in onze kantoren te 9000 Gent, Stropstraat 1, op dinsdag 14 november 2017 om 13u00.Indien u wenst deel te nemen aan deze infosessie, verzoeken wij u om uiterlijk op maandag 13 november 2017 schriftelijk via aankoop@farys.be alle vragen m.b.t. deze opdracht te bezorgen, alsook uw aanwezigheid en het aantal deelnemers te bevestigen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-31