Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AG VESPA
Postadres : Generaal Lemanstraat 55 bus 4 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Cindy Janssens
Tel: +32 32592827
E-mail: cindy.janssens@vespa.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.agvespa.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=289690
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Soft facilitair management & klusjes Generale Staf Referentienummer: AG VESPA-1509 Generale Staf-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90900000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het uitvoeren van soft facility management in het kantoorgebouw "Generale Staf", Paradeplein 25 te 2018 Antwerpen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht bestaat uit twee delen: een vast gedeelte en een voorwaardelijk gedeelte. Het vast gedeelte bestaat enerzijds uit het uitvoeren van gebouwgebonden klusjes (vb herstellen lekkende kraan, vervangen lamp, stopcontact herstellen,.); anderzijds het schoonmaken, glaswas, leveren en plaatsen van sanitaire voorzieningen, ongedierte bestrijding en leveren en reinigen van inloopmatten. Gebouwgebonden klusjes worden op afroep uitgevoerd aan een regietarief. Afhankelijk van het soort klusje (bouwkundig of technisch) en de vereiste interventietijd (binnen de 4u, 24u of 5 werkdagen) worden andere uurtarieven gehanteerd. Schoonmaak, glaswas, leveren en plaatsen van sanitaire voorzieningen, ongedierte bestrijding en leveren en reinigen van inloopmatten betreft een totale opdracht; uit te voeren volgens toegevoegde werkplannen (zie "Bijzondere bepalingen"). Het voorwaardelijke gedeelte betreft het uitvoeren van allerhande conciërgetaken (vb opstellen van vergaderruimtes, printpapier aanvullen, koffiemachines kuisen, planten verzorgen,.) Een uitgebreide omschrijving van de opdracht is te vinden in het deel "Bijzondere bepalingen".
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Na het verstrijken van de initiële looptijd kan de opdracht tweemaal verlengd worden met een periode van één jaar, op basis van artikel 57, lid 2 Wet Overheidsopdrachten
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-12-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-03-04
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-12-04
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 2349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 2349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-27