Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Jessa Ziekenhuis
Postadres : Salvatorstraat 20 , BE - 3500 Hasselt
Contactpersoon: De heer Christophe Quanten
Tel: +32 11335894
E-mail: christophe.quanten@jessazh.be
Internetadres(sen): www.jessazh.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Kandidatuurstelling voor de aankoop van apparatuur voor geneesmiddelendistributie Referentienummer: 2017-JessaApoCQ005
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33190000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze Selectieleidraad geeft toelichting bij de Opdracht "aankoop van apparatuur voor geneesmiddelendistributie" (hierna "de Opdracht"), de opdrachtomschrijving en de gunningsprocedure voor de toewijzing van de Opdracht.
De gunningsprocedure beoogt de selectie van de kandidaten welke de benodigde apparatuur en software kunnen aanleveren voor het implementeren van de nieuwe werking voor geneesmiddelendistributie binnen het Jessa ziekenhuis.
Het voorwerp van deze selectieleidraad betreft de levering, plaatsing, indienststelling, configuratie en onderhoud van een medicatiedistributiesysteem incl. beheersoftware met WMS functionaliteiten bestaande uit :
- Apparatuur voor automatische inslag van medicatie in de centrale apotheek van het Jessa Ziekenhuis (incl. benodigde software voor aansturing).
- Apparatuur voor de herconditionering van medicatie in unit-dose in de centrale apotheek van het Jessa Ziekenhuis (incl. benodigde software voor aansturing). .
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Virga jesse - Apotheek, Stadsomvaart 10 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Apparatuur (incl. benodigde software voor aansturing) voor automatische inslag van medicatie in de centrale apotheek van het Jessa ziekenhuis en meer bepaald i.k.v. een efficiënte registratie van elk geneesmiddel voor de Falsified Medicines Directive (automatisch uitscannen uit de cloud). - Het Jessa ziekenhuis wenst de inslag van medicatie zo maximaal mogelijk te automatiseren. - Enerzijds wenst men apparatuur aan te kopen waarop / -in men de te ontvangen medicatie kan leggen waardoor deze medicatie automatisch wordt verwerkt. - Deze verwerking houdt in dat de apparatuur ervoor zorgt dat elke barcode van de originele verpakking wordt ingelezen zodat de apparatuur weet welke medicatie in de doos zit. Bijkomend zou d.m.v. deze barcode identificatie (door scanning) een automatische goederenontvangst kunnen gebeuren, en een check met de bestelbon die werd uitgestuurd. Dit betekent dat deze apparatuur dient te communiceren met de apotheek module van de softwa.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Virga jesse - Apotheek, Stadsomvaart 10 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Apparatuur (incl. benodigde software voor aansturing) voor de herconditionering of labelen van medicatie in unit dose in de centrale apotheek van het Jessa Ziekenhuis, waarbij elk geneesmiddel in zijn originele primaire verpakking in unit dose formaat met een scanbare 2D GS1 data matrix tot bij de patiënt kan komen. Deze 2D GS1 matrix bevat minstens de G-TIN code van het geneesmiddel, het lotnummer, de vervaldatum en een uniek serienummer. De benodigde verbruiksmaterialen voor herconditionering van de medicatie worden ook opgenomen in deze raamovereenkomst. - Het Jessa ziekenhuis wenst bij implementatie van het nieuwe EPD (Hix Chipsoft of KWS Nexuz) te kunnen starten met bedside scanning van alle medicatie. Dit betekent dat zowel comprimés, ampoules, bruistabletten, spuiten, infusen, .. uniek moeten geherconditioneerd / gelabeld worden zodat ze in unit dose formaat met scanbare barcode naar de verpleegafdelingen kunnen uitgeleverd worden. - Bij de.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Perceel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Virga jesse - Apotheek, Stadsomvaart 10 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Apparatuur voor opslag en picking in de centrale apotheek van het Jessa Ziekenhuis, incl. software met WMS-functionaliteiten die ondersteunend werkt voor het volledige medicatiedistributieproces en een maximale traceerbaarheid van elke unit dose garandeert (van bij aankomst in de apotheek tot bij toediening aan de patiënt). - Apparatuur voor efficiënte opslag en picking van medicatie in de apotheek incl. ondersteuning bij het uitsplitsen van medicatie per afdeling / op individuele naam per patiënt zoals vb. via een drop-to-light systeem (niet limitatief). - Aangezien het Jessa ziekenhuis kiest voor een decentraal medicatiedistributiesysteem waarbij op elke klassieke afdeling een decentrale voorraad wordt voorzien die in een elektronische kast veilig ligt opgeslagen, heeft men in de apotheek nood aan ondersteunende apparatuur om een efficiënte en juiste herbevoorrading van deze kasten uit te voeren. - Hierbij wenst men enerzijds op een vlott.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Perceel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Virga jesse - Apotheek, Stadsomvaart 10 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Apparatuur (incl. benodigde software voor aansturing) voor opslag en picking op de standaard verpleegafdelingen van het Jessa ziekenhuis in de vorm van elektronische verdeelkasten. - Elektronische kasten voor efficiënte en veilige opslag en picking van medicatie op de standaard verpleegafdelingen van het Jessa ziekenhuis. - De toegang tot de elektronische kast wordt geregeld door bvb. badgecontrole en/of fingerprint, waarbij het mogelijk is om per gebruiker (of gebruikersgroep) bevoegdheden te definiëren. Daarnaast biedt het systeem de mogelijkheid om na toegang tot de volledige kast, alleen geautoriseerde gebruikers(groepen) toegang te geven tot bepaalde locaties, eveneens door badgecontrole en/of fingerprint. Na een periode van inactiviteit voorziet het systeem in de mogelijkheid om de kast automatisch te vergrendelen om ongeoorloofde toegang tot de kast te voorkomen. - Er dient de mogelijkheid te bestaan om hoog-risico .
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 5II.2.1. Benaming
Perceel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Virga jesse - Apotheek, Stadsomvaart 10 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Elektronische noodkast (incl. benodigde software voor aansturing) voor opslag en distributie van geneesmiddelen op campus Salvator van het Jessa Ziekenhuis - Elektronische noodkast voor campus Salvator voor efficiënte en veilige opslag en picking van noodmedicatie : de medicatie dient veilig opgeslagen te liggen in een elektronische kast van het ziekenhuis. - De toegang tot de elektronische kast wordt geregeld door bvb. badgecontrole en/of fingerprint, waarbij het mogelijk is om per gebruiker (of gebruikersgroep) bevoegdheden te definiëren. Daarnaast biedt het systeem de mogelijkheid om na toegang tot de volledige kast, alleen geautoriseerde gebruikers(groepen) toegang te geven tot bepaalde locaties, eveneens door badgecontrole en/of fingerprint. Na een periode van inactiviteit voorziet het systeem in de mogelijkheid om de kast automatisch te vergrendelen om ongeoorloofde toegang tot de kast te voorkomen. - Deze kast dien.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; Uitsluitingscriteria: Het niet voldoen aan deze vereisten kan leiden tot uitsluiting van de Aanvraag tot Deelneming. De Aanvragen tot Deelneming die de uitsluitingsgronden doorstaan, worden vervolgens getoetst aan de kwalitatieve selectiecriteria.De Kandidaat en, in het geval van een Combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, elk lid van dat Combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, en de Aangeduide Onderaannemers die verkeert in één van de volgende omstandigheden, kan in elk stadium van de procedure worden uitgesloten van deelname aan de Opdracht door de Opdrachtgever:1) Bij een in kracht van gewijsde gegaan vonnis veroordeeld zijn voor deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek, voor omkoping als bedoeld in artikel 246 van het Strafwetboek, voor fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Europese Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002 of voor witwassen van geld als bedoeld in artikel 3 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en het financieren van terrorisme.;2) In staat van faillissement of van vereffening verkeren, zijn werkzaamheden hebben gestaakt of een gerechtelijk akkoord hebben bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeren als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen3) Aangifte hebben gedaan van zijn faillissement, een procedure van vereffening of van gerechtelijk akkoord aanhangig hebben of het voorwerp zijn van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;4) Bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, veroordeeld zijn voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;5) Bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout hebben begaan, vastgesteld op elke grond die de Opdrachtgever aannemelijk kan maken;6) Niet voldaan hebben aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid;7) Niet in orde zijn met de betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is;8) Zich in ernstige mate schuldig hebben gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen.Onverminderd het recht om zelf bewijsstukken op te vragen, behoudt de Opdrachtgever zich het recht voor om, indien zij twijfels heeft over de toestand van de Kandidaat, na indiening van de Aanvragen tot Deelneming bijkomende bewijsstukken betreffende voormelde uitsluitingsgronden aan de Kandidaat op te vragen. Indien de Kandidaat deel uitmaakt van een Combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, dienen de bewijsstukken betreffende de uitsluitingsgronden door alle leden van de combinatie zonder rechtspersoonlijkheid te worden voorgelegd. Hetzelfde geldt voor de in de Aanvraag tot Deelneming vermelde Aangeduide Onderaannemers.2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016. Kwalitatieve selectiecriteria : Deze criteria laten de Opdrachtgever toe om zowel de financiële en economische draagkracht als de technische bekwaamheid van de Kandidaten te toetsen.De kandidaat verklaart op het UEA of hij al dan niet voldoet aan de selectiecriteri.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De Opdrachtgever hecht bijzondere aandacht aan een stevige en gezonde economische en financiële draagkracht van de Opdrachtnemer. Dit is immers een fundamentele voorwaarde voor de Opdracht.De Kandidaat dient daarom een voldoende financiële en economische draagkracht aan te tonen.De Kandidaat en, waar aangegeven, elk lid va de combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, moet aantonen dat zij voldoen aan de criteria. Het niet voldoen aan de criteria is een uitsluitingsgrond .De financiële en economische draagkracht van de Kandidaat wordt aangetoond door volgende documenten: - ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor de kandidaat (III.7.);- verbintenis van onderaannemers of andere entiteiten op wiens draagkracht de kandidaat beroep doet in het kader van het voldoen aan de kwalitatieve selectiecriteria (III.6.);- ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor de onderaannemers of andere entiteiten op wiens draagkracht de kandidaat zich beroept, en voor alle deelnemers aan de combinatie zonder rechtspersoonlijkheid;- de vereiste documenten in het kader van de kwalitatieve selectiecriteria Voor te leggen documenten : 1. De jaarrekeningen (zoals neergelegd bij de NBB) van de laatste drie boekjaren van de Kandidaat. Indien de Kandidaat een Combinatie zonder rechtspersoonlijkheid vormt, moeten deze voor elk lid van de combinatie zonder rechtspersoonlijkheid worden voorgelegd.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Indien de Kandidaat een Combinatie zonder rechtspersoonlijkheid vormt, moeten deze voor elk lid van de combinatie zonder rechtspersoonlijkheid worden voorgelegd.3. Een overzicht van belangrijkste financiële ratio's (liquiditeit, rentabiliteit, solvabiliteit) van de afgelopen 3 laatst beschikbare boekjaren. Indien de Kandidaat een Combinatie zonder rechtspersoonlijkheid vormt, moeten deze voor elk lid van de combinatie zonder rechtspersoonlijkheid worden voorgelegd.Een Kandidaat kan zich in voorkomend geval beroepen op de draagkracht van de onderaannemers, de Aangeduide Onderaannemers of andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten. In dat geval moet de Opdrachtnemer een door de bevoegde personen bij de derde partij gehandtekende verklaring (Bijlage 1 - punt 3) voorleggen dat de Opdrachtnemer voor de uitvoering van de Opdracht zal kunnen beschikken over de financiële middelen die ter aanduiding van de financiële en economische draagkracht worden ingeroepen. In zo'n geval moeten voor die entiteit de hierboven bedoelde documenten worden verstrekt.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen in 1 van opgevraagde 3 recentste boekjaren 2. De jaarlijkse omzet van de bedrijfsactiviteiten die (geheel of gedeeltelijk) passen binnen het voorwerp van de opdracht mag niet lager liggen dan de geraamde jaarlijkse waarde van het geheel van deze opdracht of van die deelaspecten van de opdracht waar de gerapporteerde omzetgegevens op betrekking hebben (voor wat betreft elk lid van een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid).
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Gelet op de complexiteit en het ambitieniveau van de Opdracht, wordt van de Kandidaten verwacht dat zij garanderen dat de essentiële bekwaamheden, partijen en financiële draagkracht van in het begin van deze gunningsprocedure aanwezig zijn om een goede basis te vormen voor het verdere verloop van het traject. Bijgevolg wordt van de Kandidaat verwacht dat hij minstens over de deskundigheid en ervaring in alle aspecten van de Opdracht beschikt.De technische bekwaamheid van de Kandidaat wordt aangetoond door volgende elementen:Hierbij dient te worden gewezen op artikel 61, §4 van het KB dd. 15 juli 2011, dat de mogelijk op te vragen bewijsstukken beschrijft.1) De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van referenties met tevredenheidsattest toe. Bij deze lijst dient een vermelding te zitten van de datum en de organisaties waarvoor zij bestemd waren, alsook contactpersoon, beschrijving van de uitgevoerde leveringen / diensten en status van het dossier, omvang van de opdracht inhoudelijk en monetair.2) De inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige vergunningen en certificaten die hem toelaten zijn producten in België op de markt te brengen en de nodige kwaliteit te garanderen zoals gevraagd in dit dossier. 3) De inschrijver beschrijft hoe een software pakket dat het medicatiedistributieproces ondersteunt o.b.v. WMS functionaliteiten (volledige tracering van alle stockbewegingen, elektronisch voorraadbeheer op alle locaties doorheen de logistieke keten, .) zal functioneren. Hierbij dient aangetoond te worden hoe de voorgestelde apparatuur werd beheerd of zal beheerd worden door dit software pakket en welke bijkomende koppelingen dienen opgezet te worden / werden opgezet voor alle apparatuur zoals beschreven in loten 1, 2 3, 4 en 5 van deze opdracht.De inschrijver beschrijft hoe tegen maart 2018 een koppeling met de huidige software (Infohos apotheek en medicatiebeheer) en het toekomstige EPD (Hix Chipsoft of KWS Nexuz) kan opgezet worden (indien nog niet in werking). 4) Een beschrijving van de technische en softwarematige ondersteuning en onderhoud dat wordt geboden5) Alle communicatie, zowel tijdens de onderhandelingen, implementatiefase als nazorg, dient in het Nederlands te gebeuren. Handleidingen, opleidingen, opdrachten, emails, rapportages zijn beschikbaar in het Nederlands.6) De inschrijver beschrijft hoe de bereikbaarheid van de helpdesk, technische dienst en ICT gegarandeerd wordt tijdens Belgische kantooruren. 7) Een overzicht van de technische evolutie van de onderneming van de laatste 3 jaar: nieuweontwikkelingen, en dit zowel op hard- als software niveau.8) Voor de definitieve oplevering zal er op enkele afdelingen een pilootproject worden opgezet (perceel 4), ten einde de werking en integratie van het geneesmiddelendistributie systeem te valideren op de afdelingen. Deze pilootprojecten zullen plaatsvinden in mei 2018. 9) De inschrijver beschrijft hoe de voorgestelde ICT- en software-configuratie past binnen de vereisten van ICT-configuratie binnen het Jessa ziekenhuis:a. Server(s) Gevirtualiseerde machine(s) met Windows 2012 R2 of hoger. Deze machines dienen deel uit te maken van het Jessa netwerk domein. Deze blijven ook in eigen beheer op het gebied van updates van virusscanning software en SCCM software installaties.b. DatabasesOracle of MS SQL (minimaal versie 2012 R2) database(s). Bij voorkeur wordt er gebruik gemaakt van shared databases. Indien de leverancier hiervan wenst af te wijken dient dit gemotiveerd te worden.c. Client softwarei. Webbased toepassingen (leverancier dient aan te geven welke webbrowser(s) ondersteund worden. Bij voorkeur support voor Google Chrome.ii. Windows client software (leverancier dient MSI en installatie procedure aan te leveren zodat packaging en centrale distributie door Jessa ICT mogelijk is). Jessa client PCs zijn momenteel.
Eventuele minimumeisen:
Bij 1) referenties: - minimaal 3 referenties in een vergelijkbare context als het ziekenhuis . Bij 2) vergunningen en certificaten: - een bewijs van vergunning of certificiëring voor het installeren en beheren van alle apparatuur, randmaterialen, toebehoren, software (niet limitatief), aangeboden binnen het kader van deze opdracht. Bij 3) software en koppeling:- een omschrijving van reeds bestaande software en -koppelingen of een omschrijving van hoe men de nodige software en koppelingen zal opzetten tegen maart 2018Bij 5) communicatie:- Alle communicatie, zowel tijdens de onderhandelingen, implementatiefase als nazorg, dient in het Nederlands te gebeuren. Handleidingen, opleidingen, opdrachten, emails, rapportages zijn beschikbaar in het Nederlands.Bij 6) bereikbaarheid:- Bereikbaarheid van de helpdesk, technische dienst en ICT gegarandeerd tijdens Belgische kantooruren. Bij 8) pilootprojecten:- Beschikbaarheid van apparatuur uit perceel 4 voor 2 pilootafdelingen tegen mei 2018.Bij 9) ICT- en software-configuratie:- Server(s) Gevirtualiseerde machine(s) met Windows 2012 R2 of hoger. Deze machines dienen deel uit te maken van het Jessa netwerk domein. Deze blijven ook in eigen beheer op het gebied van updates van virusscanning software en SCCM software installaties.- DatabasesOracle of MS SQL (minimaal versie 2012 R2) database(s). Bij voorkeur wordt er gebruik gemaakt van shared databases. Indien de leverancier hiervan wenst af te wijken dient dit gemotiveerd te worden.- Client software- Webbased toepassingen (leverancier dient aan te geven welke webbrowser(s) ondersteund worden. Bij voorkeur support voor Google Chrome.- Windows client software (leverancier dient MSI en installatie procedure aan te leveren zodat packaging en centrale distributie door Jessa ICT mogelijk is). Jessa client PCs zijn momenteel voorzien van Windows 7 OS; op termijn worden deze vervangen door Windows 10 OS.- Gebruikersbeheer: Bij voorkeur AD geïntegreerd; leverancier geeft aan of er voorzieningen zijn om te integreren binnen SSO (Single Sign On) oplossingen- MonitoringEr wordt gebruik gemaakt van MonitorNow om de algemene status van de servers en services op te volgen om preventief te kunnen ingrijpen bij calamiteiten. Bij voorkeur is de software van de leverancier zo voorzien dat de werking van de software zelf ook kan gemonitord worden door MonitorNow. Vermits koppelingen met andere systemen van cruciaal belang is voor de goede werking van de te bouwen oplossing dienen hier ook voldoende mogelijkheden te zijn op vanuit MonitorNow op te kunnen volgen of de verwerking van inkomende en uitgaande berichten correct verloopt.Een Kandidaat kan zich, behalve met betrekking tot de vereiste van het beschikking over de vereiste erkenning (of gelijkwaardig, voor buitenlandse personen of rechtspersonen), beroepen op de technische bekwaamheid van Aangeduide Onderaannemers of andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten. In dat geval moet de Opdrachtnemer een door de bevoegde personen bij de aangeduide gehandtekende verklaring (Bijlage 1- punt 3) voorleggen dat de Opdrachtnemer voor de uitvoering van de Opdracht zal kunnen beschikken over de technische middelen die ter aanduiding van de technische bekwaamheid worden ingeroepen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-21
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 14/12/2017Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren, alsook het bijwonen van een infosessie.Een plaatsbezoek wordt in het bestek opgelegd.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Limburg, afdeling Hasselt
Parklaan 25/2 , BE - 3500 Hasselt
Tel: +32 11374154
E-mail: rechtbank@hasselt.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/rechtbank-eerste-aanleg-limburg
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-19