Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Postadres : Lange Kievitstraat 111-113 bus 41 , BE - 2018 Antwerpen
Tel: +32 32246835
E-mail: danielle.fransen@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=288709 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=288709
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
E34 : Structureel onderhoud bocht van Ranst Referentienummer: AWV A'pen-X10-A21-99_1M3D8E-17-60-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De asfaltverharding en de fundering van de bocht van Ranst is in zeer slechte staat. Het Agentschap Wegen en Verkeer wil met onderhavig contract de bestaande verharding en fundering volledig opbreken. Na de opbraak zal dit vak voorzien worden van asfaltverharding.
Werken zijn gelegen tussen 8k500 en 13k000, in beide richtingen.
Alle signalisatieborden dienen nieuw te zijn.
Verplicht Plan van Aanpak. (zie bestek voor uitvoerige beschrijving)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat hoofdzakelijk: - Opbreken van asfaltverharding en fundering - Opbreken van lijnvormige elementen - Aanleggen van gebonden steenslagfundering - Aanleggen van asfaltverharding - Aanleg van lijnvormige elementen - Realiseren van markeringen - het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-20 14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-20
Plaatselijke tijd: 14:15
Adres: Wegen en Verkeer Antwerpen, Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, 2018 Antwerpen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
1) De opmetingsstaat van het bestek primeert.- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerteelektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel alsmogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en hetaangevulde invulformulier dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan ("Bijlage 1 Verhoogde en projectgebondenrisico's") dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijveris, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in hetovereenkomstig artikel.bestandsnaam inhoud van het bestand01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 8003_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art.8104_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig debepalingen van Art. 69- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik vandit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht metuitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluitgeschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussenbeide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldushet enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.- Het bestek en eventuele bijlagen kunnen gratis gedownload worden van het internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/2) Termijn kan ingekort worden met 5 kld bij indiening via elektronisch platform conform art. 36§4, wet 17/06/2016.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-18