Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : De Pintelaan 185 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
Fax: +32 93323853
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Afbraakwerken, brandbestrijding en voltooiingswerken van de centrale gang op kelderniveau van gebouwdeel B2 Referentienummer: OP/PBA/SSI/D34170223
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat: - Het uitvoeren van een aantal afbraakwerken, ruwbouw, binnenschrijnwerk en technieken. - Het aanbrengen van Rf-toepassingen en in orde brengen van brandcompartimenteringen en elektriciteit - De voltooiingswerken van de centrale gangzone, waaronder wanden - nieuwe wandaankleding - verlaagde plafonds met verlichtingsarmaturen - nieuw binnenschrijnwerk - nieuwe vloerbekleding
II.2.7. Looptijd
60 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver heeft minimaal een erkenning klasse 3 van de FOD Economie
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver heeft minimaal een erkenning klasse 3 van de FOD Economie
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver heeft minimaal de klasse 3 van de FOD EconomieEen lijst van de voornaamste dienstverlening waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze verleend werden.*De inschrijver verklaart dat de opgenoemde referentie bereid is een delegatie van UZ Gent te ontvangen om de implementatie te bespreken of telefonisch te woord te staan. Opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische diensten, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en de implementatie. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader (+ beknopt organigram) weergeeft tijdens de laatste 3 jaren.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver heeft minimaal de klasse 3 van de FOD Economie* De inschrijver dient minstens 1 referentie te kunnen voorleggen van een gelijkaardige opdracht voor asbestverwijdering in een in gebruik zijnde gebouw. De kandidaat beschrijft in max. 1A4 (recto verso) het plan-van aanpak van een gelijkaardige recente opdracht uit de opgegeven referenties. De referentie wordt gestaafd door een attest van goede uitvoering dat werd bevestigd door opdrachtgever. De volgende items moeten minimaal belicht worden: voorwerp/omvang, korte beschrijving, grootte, timing, inzet, materiaal en personeel, data en de instanties (met hun coördinaten) waarvoor ze uitgevoerd werd.De kandidaat vermeldt of de referentie al dan niet met behulp van een onderaannemer gerealiseerd werd. Zo ja, dient hierbij het deel van de opdracht dat met behulp van een onderaannemer gerealiseerd werd gespecificeerd te worden. De waarde van de opdracht moet groter zijn dan EUR 275.000,00. de kandidaat dient te beschikken over een eigen kwaliteitscontrole (beschrijving toe te voegen) * de inschrijver dient te beschikken over een eigen kwaliteitscontrole (beschrijving toe te voegen) * Minimale personeelsbezetting van de onderneming: 10 (beknopt organigram toe te voegen)Vereiste erkenning: De inschrijver heeft minimaal een erkenning klasse 3 van de FOD Economie
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-05-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-16
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Aankoopdienst - Ingang 75 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Vergaderzaal EDEN, De Pintelaan 185 te 9000 Gent Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Er zijn twee plaatsbezoeken voorzien op 19/10/2017 om 11u30 en 26/10/2017 om 11u30 Elke inschrijver kan slechts aan één plaatsbezoek deelnemen en per kandidaat zijn slechts 2 afgevaardigden toegelaten tot het plaatsbezoek. U kan zich inschrijven via mail naar kristien.vermeiren@uzgent.be met sophie.sieben@uzgent.be in cc.Bijkomende vragen mogen worden gesteld, vóór, tijdens en tot uiterlijk 15 dagen voor opening van de offertes. Van alle vragen en antwoorden wordt een verslag gemaakt, dat voor alle inschrijvers beschikbaar wordt gesteld ten laatste 10 dagen vóór de datum van indienen van offertes.Het attest van plaatsbezoek wordt na het bezoek afgeleverd en moet verplicht bij de offerte worden gevoegd. Het ontbreken van het attest van plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte. De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-11