Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Postadres : Lange Kievitstraat 111-113 bus 41 , BE - 2018 Antwerpen
Tel: +32 32246835
E-mail: danielle.fransen@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287810 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287810
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
R18 : Opmaak technische uitvoering wegenis Referentienummer: AWV A'pen-X10-R18-1_1M3D8E-17-58-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45112730
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is het technisch uitwerken uitgaande van een schetsontwerp van wegenis voor de ring van Retie (R18) . De startnota is reeds goedgekeurd. De projectnota is in opmaak. De veiligheidscoördinatie ontwerp maakt ook onderdeel van de opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
II.2.4. Beschrijving
De diensten omvatten: - het opmeten van de bestaande toestand (is deels gebeurd, zie bijlage in DWG versie), - het opzoeken en in kaart brengen van de eigendomsgrenzen, - voorbereiding van en coördinatie met het geotechnisch en wegenbouwkundig onderzoek - voorbereiding van en coördinatie met milieuhygiënische bodemonderzoeken: berekening van het grondverzet en verwerking van het technisch verslag in het aanbestedingsdossier - Het opvragen van schriftelijke voorafgaandelijke adviezen aan de diverse openbare instanties volgens de dan geldende wetgeving; - Opstellen van overzichtsplannen van de bestaande nutsleidingen en de te vernieuwen leidingen; - de technische specificaties voor alle onderzoeken nodig voor de uitvoering van de opdracht opstellen en de resultaten van de onderzoeken interpreteren: o bodemonderzoek - grondverzet o geotechnisch onderzoek o labonderzoek o cameraonderzoek o infiltratieproeven o milieuhygiënisch onderzoek o nodige gegevens voor technisch verslag (Vlarebo) o indien van toepassing: nodige gegevens voor rioadvies / hydraulische screening door Aquafin, met gescheiden stelsels (2 DWA) en maximale infiltratie RWA- Het opvragen van schriftelijke voorafgaandelijke adviezen aan de diverse openbare instanties volgens de dan geldende wetgeving; - Opstellen van overzichtsplannen van de bestaande nutsleidingen en de te vernieuwen leidingen; - het technisch uitwerken van uitvoeringstekeningen vertrekkende van een schetsontwerp, - Opstellen van grensbepaling, rooilijnplannen en onteigeningsplannen, - De studie van de minder hinder maatregelen: planning, fasering en omleiding gedurende de werken - het opmaak van een gedetailleerde meetstaat op basis van de laatste versie van het standaardbestek 250 (versie op het moment van de opmaak van de meetstaat) - het opmaak van een bestek om de werken aan te besteden conform de wetgeving voor de overheidsopdrachten. - Het opmaken van een dossier voor de aanvraag van een omgevingsvergunning incl. archeologienota en project-Mer screening - Het organiseren, bijwonen en de verslaggeving verzorgen van alle noodzakelijk geachte vergaderingen en overlegmomenten, ten einde de voorgaande punten tot een goed einde te brengen.Voor een uitgebreide omschrijving van het voorwerp van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen.
II.2.7. Looptijd
10 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-16 14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-16
Plaatselijke tijd: 14:30
Adres: Wegen en Verkeer Antwerpen, Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, 2018 Antwerpen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
VI. 3 Nadere inlichtingen:- De opmetingsstaat van het bestek primeert.- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen. - De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het aangevulde invulformulier dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan ("Bijlage 1 Verhoogde en projectgebonden risico's") dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.bestandsnaam inhoud van het bestand01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 8003_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 8104_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.- Het bestek en eventuele bijlagen kunnen gratis gedownload worden van het internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-10