Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : ter Muren vzw
Postadres : Termurenlaan 20 , BE - 9320 Erembodegem
Contactpersoon: Stefaan Kaesteker
Tel: +32 53784482
E-mail: stefaan.kaesteker@termuren.be
Internetadres(sen): www.termuren.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=286993
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPDRACHT VOOR DE BOUW VAN EEN RESIDENTIEEL VERBLIJF EN EEN ADMINISTRATIEF GEBOUW TEN BEHOEVE VAN TER MUREN VZW Referentienummer: ter Muren -00117-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
'ter Muren' is een door de Vlaamse Gemeenschap erkende organisatie voor bijzondere jeugdzorg. De kinderen, de jongeren en hun context worden vooral verwezen naar ter Muren in het kader van verontrustende situaties.
De Opdracht bestaat uit volgende onderdelen:
- De sloop van 3 leefgroepen met verbindingsgang, een garage, een hoeve, stallen verschillende tuinhuizen/bergingen;
- De bouw van 5 leefgroepen voor het residentieel verblijf van kinderen en jongeren in bijzondere jeugdzorg;
- De bouw van een administratief gebouw;
- De omgevingsaanleg.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Termurenlaan 28 9320 Erembodegem
II.2.4. Beschrijving
zie leidraad in bijlage
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie leidraad
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
klasse 8 - categorie D
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie leidraad
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-04-03
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie leidraad
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Jusititieplein 1 , BE - 9200 Dendermonde
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
niet van toepassing , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-04