Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ ZENO
Postadres : Graaf Jansdijk 162 , BE - 8300 Knokke-Heist
Contactpersoon: Erik.Dobbelaere
Tel: +32 50633505
E-mail: erik.dobbelaere@azzeno.be
Internetadres(sen): http://azzeno.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287360
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Inrichting fietsenstalling voor het personeel Referentienummer: AZ ZENO-5.21.-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De openbare opdracht lot 5.21. omvat de levering en de plaatsing van een inrichting voor het stallen van fietsen ten behoeve van het personeel.
De opdracht wordt als één lot gepubliceerd. Om conform te zijn dienen alle elementen van de meetstaat aangeboden kunnen worden
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwbouw, Kalvekeetdijk 260 te 8300 Knokke-Heist
II.2.4. Beschrijving
Inrichting fietsenstalling voor personeel
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2017-12-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2017-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-06 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg , BE Brugge
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Eerste Aanleg , BE Brugge
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg , BE Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-05