Az Zeno

Inrichting fietsenstalling voor het personeel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ ZENO
Postadres :  Graaf Jansdijk 162 , BE - 8300   Knokke-Heist
Contactpersoon:   Erik.Dobbelaere
Tel:   +32 50633505
E-mail:   erik.dobbelaere@azzeno.be
Internetadres(sen):   http://azzeno.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=287360


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Inrichting fietsenstalling voor het personeel  
Referentienummer:   AZ ZENO-5.21.-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De openbare opdracht lot 5.21. omvat de levering en de plaatsing van een inrichting voor het stallen van fietsen ten behoeve van het personeel.
De opdracht wordt als één lot gepubliceerd. Om conform te zijn dienen alle elementen van de meetstaat aangeboden kunnen worden
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE251
Voornaamste plaats van uitvoering:   Nieuwbouw, Kalvekeetdijk 260 te 8300 Knokke-Heist
II.2.4. Beschrijving
Inrichting fietsenstalling voor personeel  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2017-12-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2017-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-11-06   09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
zie bestek

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg ,  BE   Brugge

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Eerste Aanleg ,  BE   Brugge

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg ,  BE   Brugge

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-10-05

Annonces similaires du BDA :