Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Stekene
Postadres : Stadionstraat 2 , BE - 9190 Stekene
Contactpersoon: Mevrouw Lieselot Van Hijfte
Tel: +32 37900224
Fax: +32 37900210
E-mail: lieselot.vanhijfte@stekene.be
Internetadres(sen): www.stekene.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Facility
Postadres : Stadionstraat 2 ,BE -9190 Stekene
Contactpersoon: Mevrouw Nathalie De Cauwer
Tel: +32 37900327
Fax: +32 37900210
E-mail: nathalie.decauwer@stekene.be
Internetadres(sen): www.stekene.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak gemeentelijke basisschool en kleuterafdeling Referentienummer: STE/2018/004
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90919300
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke basisschool Reynaerdijn, Stationsstraat 18 te 9190 Kemzeke
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de schoonmaak van de gemeentelijke basisschool Reynaerdijn.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2018-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
- blanco bankverklaringen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- een referentielijst van onlangs uitgevoerde gelijkaardige werken- een overzicht van de structuur van de organisatie, zowel qua personeel (inclusief beroepskwalificaties) als qua uitrusting (middelen die kunnen worden ingezet voor het volbrengen van de opdracht)
Eventuele minimumeisen:
minimaal 3 referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-11-07 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-03-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-11-07
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis - Ceremoniezaal Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-29