Havenbedrijf Antwerpen

Raamcontract - Het reinigen, inspecteren, inventariseren en herstellen van rioleringen in het havengebied van Antwerpen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Havenbedrijf Antwerpen
Postadres :  Zaha Hadidplein 1 , BE - 2030   Antwerpen
E-mail:   overheidsopdrachten@portofantwerp.com
Internetadres(sen):   www.portofantwerp.com  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract - Het reinigen, inspecteren, inventariseren en herstellen van rioleringen in het havengebied van Antwerpen  
Referentienummer:   B10446
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90470000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Havenbedrijf Antwerpen, Zaha Hadidplein 1 te 2030 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft tot doel het reinigen, inspecteren, inventariseren en eventueel herstellen/aanpassen van de openbare riolering en haar uitstromen in de dokken van het Havengebied Antwerpen.   Het bestek/raamcontract heeft een looptijd van 1 contractueel jaar. De totale duur van de overeenkomst kan maximaal 3 maal verlengd worden. Bijgevolg wordt de totale termijn maximaal 4 jaar.   Per jaar voorziet het bestek ongeveer 60 kilometer riolering te reinigen, te inspecteren, te inventariseren en waar nodig eventueel plaatselijk aan te passen/te herstellen.   De werken die in de aanneming uitgevoerd dienen te worden, zijn in hoofdzaak:    Het voorzien van een kwaliteitsborgsysteem gedurende de ganse uitvoeringsperiode, waarbij planning, opvolging der werken (real-time) en rapportage nauw opgevolgd dienen te worden;    Het plaatselijk afstoppen en leegpompen van rioleringen;    Het leveren, plaatsen, in stand houden en verwijderen van caissons ten behoeve van het inspecteren van uitlaten thv dokken;    Het uitvoeren van eventuele aanpassingswerken om inspecties mogelijke te maken (bv. ophalen van blinde inspectieputten incl. opbraak en herstel rondom liggende verhardingen, plaatselijk herstellen van kapotte buisdelen,.);    Het reinigen van rioleringsbuizen;    Het afvoeren en eventueel verwerken van het verontreinigd slib naar een erkend afvalverwerker;    Het uitvoeren van camera-inspecties van de riolering en het opmaken van een inspectieverslag volgens de norm EN 13508-2 en het ter beschikking stellen van het verslag;    Het inventariseren van de geïnspecteerde riolering;    Het beoordelen van de kwaliteit van de geïnspecteerde riolering en het voorstellen van herstellingsmaatregelen;    Rapportage van de inventarisaties, inspecties en beoordelingen aan het bestuur bij middel van een cloud-service of webserver;    Het eventueel (plaatselijk) renoveren van rioleringen d.m.v. relining, plaatsen van inox manchetten of glasvezelversterkt kunsthars.  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2017/S 184-377694

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1 :  Basisopdracht

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Wijze van indienen - e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.Het betreft hier enkel een oproep tot kandidaten. Het bestek wordt pas in de tweede ronde van de procedure toegezonden aan de geselecteerde kandidaten.Momenteel is er nog geen bestek voorhanden.U dient het begeleidend document kandidatuurstelling in te vullen en bij uw kandidatuurstelling te voegen.Zo niet, kan uw kandidatuurstelling geweerd worden.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)
Tel:   +32 22349611

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad Van State Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-26

Annonces similaires du BDA :