Provincie Limburg

Ontwerp, coördinatie en begeleiding bij de uitvoering van de bouw van een fietsbrug over het Albertkanaal aan het sas van Godsheide met een aansluitend fietspad op de Handelskaai tot aan de kruising met de Heidestraat



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Provincie Limburg
Postadres :  Universiteitslaan 1 , BE - 3500   Hasselt
Contactpersoon:   De heer Rik Schreurs
Tel:   +32 11238351
Fax:   +32 11238111
E-mail:   rik.schreurs@limburg.be
Internetadres(sen):   www.limburg.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ontwerp, coördinatie en begeleiding bij de uitvoering van de bouw van een fietsbrug over het Albertkanaal aan het sas van Godsheide met een aansluitend fietspad op de Handelskaai tot aan de kruising met de Heidestraat  
Referentienummer:   2017N025138
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE22
Voornaamste plaats van uitvoering:   Provinciehuis, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat het ontwerpen van de fietsbrug en het coördineren van de bouw van de brug in alle aspecten. Na goedkeuring van het ontwerp staat de opdrachthouder in voor de volledige coördinatie en opvolging van de bouw van de brug en de verdere afwikkeling ervan tot en met de voorlopige oplevering.   Dit impliceert dat alle aspecten die betrekking hebben op het bouwen van de brug door de opdrachthouder gedaan dienen te worden. Samengevat kan gesteld worden dat de opdracht volgende onderdelen omvat:   1. Ontwerpfase: opmaak van het ontwerpdossier, voorafgaande terreinopmetingen, plannen, GBC overleg + RMC, bestek en meetstaat..   2. Vergunningsfase: opmaak van het vergunningsdossier, omgevingsvergunning aanvragen, aanstiplijst, beschrijvende nota, project mer-Screening..   3. Aanbestedingsfase: begeleiden van de aanbesteding, opstellen technische beschrijving   4. Uitvoeringsfase: begeleiden van het uitvoeringsproces, de opmaak van het veiligheidsdossier, veiligheidscoördinatie, werftoezicht, begeleiding en verslaggeving van de werfvergaderingen, begeleiding voorlopige en definitieve oplevering   De voorgaande opsomming is niet limitatief.   Ontwerp en opmaken stedenbouwkundig aanvraagdossier met bijhorend utvoeringsdossier inclusief de veiligheidscoörindatie en het toezicht van de werken :   Ontwerp en opmaken stedenbouwkundig aanvraagdossier :   - opmaken voorontwerp   - uitwerken ontwerp   - opmaak van start- en projectnota ter voorlegging aan de GBC   - stabiliteitsstudie   - bodemonderzoeken en geotechnisch onderzoeken e   - opmaken stedenbouwkundig aanvraagdossier   - topografische opmeting   Coördinatie van de opdracht   Opmaken van het bijhorende uitvoeringsdossier   - technische uitvoeringsplannen   - kostenraming   - lastenboek en meetstaat   Veiligheidscoördinatie   - veiligheidscoördinatie-ontwerp (VCO)   - veiligheidscoördinatie-verwezenlijking (VCV)   Bijstand bij aanbesteding van de werken   Toezicht op de uitvoering   - leiding en controle van de uitvoering der werken   - definitieve oplevering der werken  
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's die de verplichtingen van de inschrijver dekt rekening houdend met de omvang van de opdracht. 2. een certificaat opgesteld door een bedrijfsrevisor of een erkend account, waaruit blijktdat de gemiddelde jaaromzet aan erelonen in één of meerdere van de disciplines wegen,rioleringen, en stedenbouwkundige inrichting van straten en pleinen in de laatste drieboekjaren telkens minstens 500.000 EUR excl. btw bedroeg.In geval van een tijdelijke vereniging met enerzijds twee en anderzijds drie of meerderepartners wordt de gevraagde omzet bepaald op respectievelijk 1 miljoen EUR en 2 miljoen EUR
Eventuele minimumeisen:
1. /2 . De gemiddelde jaaromzet aan erelonen in één of meerdere van de disciplines wegen,rioleringen, en stedenbouwkundige inrichting van straten en pleinen in de laatste drieboekjaren moet telkens minstens 500.000 EUR excl. btw bedragen. In geval van een tijdelijke vereniging met enerzijds twee en anderzijds drie of meerderepartners wordt de gevraagde omzet bepaald op respectievelijk 1 miljoen EUR en 2 miljoen EUR

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met de bezetting en de studie- en beroepskwalificaties van het tewerkgestelde personeel en een organigram van het bedrijf (organisatie) waaruit blijkt dat minstens de onderstaande profielen beschikbaar zijn:- minstens 1 burgerlijk ingenieur- minstens 2 industrieel ingenieurs- minstens 1 verkeerskundige- 1 bodemsaneringsdeskundige- een veiligheidscoördinator niveau AIndien dit niet het geval is moet de inschrijver aantonen dat hij zich voor deze opdracht laat bijstaan door derden die wel over de vereiste kwalificaties beschikken.2. Drie relevante diensten voor infrastructuurprojecten als referentieproject . Deze projecten worden beknopt voorgesteld waarbij wordt aangetoond dat de studieopdracht en de begeleiding van de uitvoering werd uitgevoerd in de laatste 10 jaar. Het(ramings)bedrag van elk referentieproject bedroeg minstens 1.000.000 EUR excl. btw. Minstens één referentieproject omvat de bouw van een kunstwerk. Voor de beoordeling van de projecten bezorgt de inschrijver minstens:- een korte omschrijving van het project (max. 3 A4-pagina's inclusief beelden, grafieken, illustraties)- pv van voorlopige oplevering- naam en adres van de opdrachtgever en de projectbegeleider bij de opdrachtgever- het (ramings)bedrag van het project3. Eén relevante dienst voor een gerealiseerd infrastructuurproject (brug) waarbij wordt aangetoond dat de inschrijver binnen een vooropgestelde timing en budget een gelijkaardig project kan realiseren. Dit dient te worden aangetoond a.d.h.v. concrete planning, ontwerp- en uitvoeringsplannen, beknopte beschrijving der werken, raming en de uiteindelijke eindafrekening van een gerealiseerde infrastructuurproject (brug) met gelijkaardige randvoorwaarden (afmetingen, overspanning,.).

Eventuele minimumeisen:
1. /2. Het(ramings)bedrag van elk referentieproject bedroeg minstens 1.000.000 EUR excl. btw. Minstens één referentieproject omvat de bouw van een kunstwerk. Voor de beoordeling van de projecten bezorgt de inschrijver minstens:- een korte omschrijving van het project (max. 3 A4-pagina's inclusief beelden, grafieken, illustraties)- pv van voorlopige oplevering- naam en adres van de opdrachtgever en de projectbegeleider bij de opdrachtgever- het (ramings)bedrag van het project3. /



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-26   10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-02-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-10-26
Plaatselijke tijd:   10:30
Adres:   Provinciehuis - lokaal B0.22, provincie Limburg, Universiteitslaan 1 te 3500 Hasselt Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-25

Annonces similaires du BDA :