Go! Onderwijs Van De Vlaamse Gemeenschap

UKKEL BS - De Iris - nieuwbouw basisschool



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GO! onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres :  Willebroekkaai 36 , BE - 1000   Brussel
Contactpersoon:   De Smet Philip
Tel:   +32 27909415
E-mail:   philip.de.smet@g-o.be
Internetadres(sen):   http://www.g-o.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=285950


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
UKKEL BS - De Iris - nieuwbouw basisschool  
Referentienummer:   GO!-55705/08624002/2017/3257/HB-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
UKKEL BS - De Iris - nieuwbouw basisschool
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
Voornaamste plaats van uitvoering:   Domein GO! - BRUSSEL - Ukkel, NEKKERSGATLAAN 17, 1180 BRUSSEL - Ukkel
II.2.4. Beschrijving
UKKEL BS - De Iris - nieuwbouw. basisschool  
II.2.7. Looptijd
290   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
Een passende bankverklaring (volgens model in bestek).

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* 1.Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken over de laatste 5 jaren die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht of maximaal 20% hiervan afwijken.2.Drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden :a)Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijvingb)De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheidc)Tijdstip van de uitvoeringd)Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemer* 1.Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken over de laatste 5 jaren die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht vergezeld van drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden :a)Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijvingb)De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheidc)Tijdstip van de uitvoeringd)Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemerMinimumeisen: zie criteria technische bekwaamheid. Eventuele minimumeisen: * 1.Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken over de laatste 5 jaren die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht of maximaal 20% hiervan afwijken.2.Drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden :a)Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijvingb)De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheidc)Tijdstip van de uitvoeringd)Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemer* 1.Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken over de laatste 5 jaren die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht vergezeld van drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden :a)Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijvingb)De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheidc)Tijdstip van de uitvoeringd)Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemer

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-31   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-05-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-10-31
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Huis van het GO!, Willebroekkaai 36 in Brussel. Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Plaats:05/10/2017 + 24/10/2017donderdag 05/10 > uur te bepalen na afspraak met Stephanie Vander Gotendinsdag 24/10 > uur te bepalen na afspraak met Stephanie Vander Gotene-InvoicingSinds 1 januari 2017 is elektronische facturatie (e-invoicing) de standaard werkwijze zijn voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid.Met e-invoicing bedoelen we geen PDF-factuur, maar een e-factuur in een gestructureerd XML-formaat.a) E-invoicing via het MercuriusplatformDe e-facturen moeten elektronisch ingediend worden via het platform Mercurius. Dit federale platform zorgt ervoor dat alle overheden bereikbaar zijn voor e-invoicing, en is gestoeld op een Europees afsprakenkader: Peppol.Voor meer informatie over het project e-invoicing en, de aangeboden ondersteuning, etc. kan u terecht op https://overheid.vlaanderen.be/project-e-invoicingMeer informatie over het Mercuriusplatform, het technische formaat van de e-factuur en Peppol, kan u terugvinden op https://overheid.vlaanderen.be/mercurius-en-peppolb) Starten met e-invoicingHet verzenden van uw e-factuur naar de overheid kan op verscheidene manieren gebeuren:U kunt gratis gebruiken maken van het Mercuriusportaal voor een eenvoudige verzending van uw e-facturen: https://digital.belgium.be/e-invoicing (externe link)U kunt kiezen voor een meer geïntegreerde e-facturatie binnen uw onderneming. Wat u nodig heeft is een Access Point (AP) voor de verzending van uw e-facturen naar het Mercuriusplatform. Dit Acces Point dient Peppol Compliant te zijn (zie hoger). Er zijn tal van oplossingen beschikbaar op de markt: serviceproviders voor e-facturatie, boekhoudpakketten, ERP-pakketten, facturatiesoftware, softwarehuizen, etc. Overzichten en contactgegevens kan u terugvinden op: https://overheid.vlaanderen.be/project-e-invoicingAlvorens u start met elektronisch factureren naar een entiteit van de Vlaamse overheid meldt u zich als leverancier eenmalig op e.procurement@vlaanderen.be (link stuurt een e-mail).Op die manier kan het projectteam van de Vlaamse overheid u verder ondersteunen. Tal van beroepsfederaties organiseren studiedagen of informatiesessies rond elektronische facturatie. Vraag even na bij uw beroepsorganisatie.Gelieve er rekening mee te houden dat de voorbereiding voor het starten met e-invoicing de nodige tijd vergt. Neem zeker ook een kijkje op https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciersc) Inhoud van de elektronische factuur1.De elektronische factuur dient, naast de gegevens die verplicht zijn overeenkomstig het BTW-wetboek, zeker en vast volgende gegevens te bevatten die essentieel zijn voor de verwerking ervan: oKBO-nummer van de aanbestedende overheid:Administratieve diensten van GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap: 0850.036.635oInkooporder: dit wordt bepaald bij sluiting van de opdracht, of in het aanvangsbevel of op de factuuraanvraag 2.Indien u gebruikmaakt van een geïntegreerde oplossing voor e-facturatie, dient de opmaak van de e-factuur in overeenstemming te zijn met de UBL 2.1 mapping: zie https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers.De UBL-mapping tabel op deze webpagina vermeldt hoe de gebruikelijke factuurgegevens dienen gecodeerd te worden.De bovenvermelde essentiële gegevens dienen als volgt te worden ingevuld:oKBO-nummer/ Global Location Number (GLN) van de overheid: veld PartyIdentifcationoInkooporder: veld OrderReference3.De opdrachtnemer waakt erover dat de elektronische factuur vrij is van virussen, macro's of andere schadelijke instructies. Bestanden die aangetast zijn door virussen, macro's of andere schadelijke instructies kunnen als niet ontvangen worden beschouwd.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-21

Annonces similaires du BDA :