Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Associatie KU Leuven, Bio-Incubator en Centrum voor Levende Talen
Postadres : p/a Willem de Croylaan 60A - bus 5570 , BE - 3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Tel: +32 16322081
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283365
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Technische Diensten KU Leuven
Postadres : W. de Croylaan 60A bus 5570 ,BE -3001 Heverlee
Contactpersoon: Gregor Dirkx
Tel: +32 16328627
Fax: +32 16322982
E-mail: gregor.dirkx@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283365
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Q0626 - RO levering en installatie fietsenrekken - Bestek TD/66525 Referentienummer: KULeuven-QVMB17-626-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34432000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Q0626 - Raamovereenkomst voor levering en installatie fietsenrekken voor de leden van de Associatie KU Leuven, Bio-Incubator en Centrum voor Levende Talen - Bestek TD/66525
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Q0626 - RO levering en installatie van fietsenrekken
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van het Bestuur, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-10-03 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-11