Aquafin Nv

Levering, installatie en full-service onderhoud van opgeloste zuurstofmeters



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Aquafin NV
Postadres :  Dijkstraat 8 , BE - 2630   Aartselaar
Contactpersoon:   De heer Christian Colfs
Tel:   +32 34504858
Fax:   +32 34583020
E-mail:   christian.colfs@aquafin.be
Internetadres(sen):   www.aquafin.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering, installatie en full-service onderhoud van opgeloste zuurstofmeters  
Referentienummer:   CA/CC/2017/00210
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  38300000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Aquafin NV voorziet in de aankoop, de installatie en het onderhoud van opgeloste zuurstofmeters. Deze toestellen dienen ter vervanging van defecte en verouderde toestellen en voor plaatsing op nieuwe RWZI's (= rioolwaterzuiveringsinstallaties). Deze toestellen moeten minimaal voldoen aan de in dit bestek gestelde eisen én slagen voor de conformiteitstest (zie bestek).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in de wetgeving betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken. Alle inschrijvers dienen de volgende attesten bij hun offerte te voegen:- Attest directe belastingen (maximaal 6 maanden oud, te rekenen vanaf de openingsdatum van de offertes)- BTW-attest (maximaal 3 maanden oud, te rekenen vanaf de openingsdatum van de offertes)* Met uitzondering van de Belgische inschrijvers, voor wie rsz-gegevens langs elektronische weg kunnen bekomen worden, zullen alle inschrijvers bij hun inschrijving een attest voegen, verstrekt door de in hun staat bevoegde instellingen, dat bewijst dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen in verband met de sociale zekerheid van hun werknemers.* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver dient minstens opgave te doen van 3 referenties aangaande gelijkaardige leveringen in de laatste drie jaar, voorafgaand aan deze opdracht; hun bedrag, data en de publieke- of privaatrechterlijke instanties waarvoor ze bestemd zijn. Per referentie duidelijk adres, contactpersoon en contactgegevens bij te voegen.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-09   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-02-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-10-09
Plaatselijke tijd:   10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke rechtbank
Bolivarplaats 20 bus 1 ,  BE - 2000   Antwerpen
Tel:   +32 32578011
E-mail:   deskundigen.rea.antwerpen@just.fgov.be
Internetadres(sen):   http://www.rechtbankeersteaanlegantwerpen.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-05

Annonces similaires du BDA :