Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : EMMAUS VZW
Postadres : Edgard Tinellaan 1c , BE - 2800 Mechelen
Contactpersoon: De heer Johan Vertommen
Tel: +32 15305132
Fax: +32 15446710
E-mail: johan.vertommen@emmaus.be
Internetadres(sen): http://www.emmaus.be/
I.3. Communicatie
Officiële benaming : VZW Emmaüs - AZ Sint-Maarten
Postadres : Spoorweglaan 29 (gebouw 06) ,BE -2570 Duffel
Contactpersoon: De heer Johan Vertommen
Tel: +32 15305132
Fax: +32 15304488
E-mail: johan.vertommen@emmaus.be
Internetadres(sen): www.emmaus.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Schrobzuigmachines - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2017/205/AKAZSTM
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39713410
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Sint Maarten - Campus Roosendaelveld, Liersesesteenweg 435 te 2800 Mechelen
II.2.4. Beschrijving
Voor toepassing in de nieuwbouw campus Roosendael wenst het AZ Sint Maarten over te gaan tot de aankoop van nieuwe schrobzuigmachines geschikt voor ziekenhuis/healthcare toepassing.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet van de bedrijfsactiviteit over de laatste drie beschikbare boekjaren in België, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Deze omzetverklaring geschiedt best onder de vorm van het jaarverslag van de raad van bestuur over het afgesloten boekjaar, getekend door de gevolmachtigde inschrijver en of erkende bedrijfsrevisor.Verplicht opgave van liquiditeit van de laatste 3 boekjaren. (vlottende activa t.o.v. het vreemd vermogen op korte termijn)Verplichte opgave van solvabiliteitsratio van de laatste 3 boekjaren. (verhouding eigen vermogen t.o.v. totaal passief vermogen)
Eventuele minimumeisen:
Geen negatief vermogen. (verklaring ondertekend door gemandateerde)opgave ratio's
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Er worden minimum 2 en maximum 4 attesten voorgelegd van goede uitvoering van elk van de apparaten conform dit bestek. Over de periode 2014/2016.Deze attesten zijn getekend door opdrachtgever en opdrachtnemer met vermelding van:- Coördinaten (naam opdrachtgever, adres, contactpersoon en telefoonnummer). Een referentiecheck wordt mogelijk uitgevoerd. - Vermelding van gradatie van tevredenheid door de gebruiker- Het document is duidelijk leesbaar en getypt (geen handgeschreven document)- Het document vermeldt duidelijk over welke aankoop het gaat en is gedateerd en ondertekend door de gebruiker. -Het document wordt tevens gehandtekend door de inschrijver.De referentie moet gaan over dezelfde apparatuur die wordt gevraagd in het bestek. Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden.Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte.
Eventuele minimumeisen:
min 3 attesten van goede uitvoering m.b.t het leveren van schrobzuigmachines in een ziekenhuis, met een min.waarde van 100.000 EUR excl btw per attest en dit over de periode 2014/2015/2016. Attest aansprakelijkheidsverzekering arbeidsongevallen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-28 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-03-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-09-05