Goed Wonen.rupelstreek

SCHOONMAAK ALGEMENE DELEN APPARTEMENTSGEBOUWEN EN KANTOREN VAN GOED WONEN.RUPELSTREEK 2018-2021



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Goed Wonen.Rupelstreek
Postadres :  Uitbreidingsstraat 39 , BE - 2850   Boom
Contactpersoon:   De heer Frank Maeremans
Tel:   +32 38807964
Fax:   +32 38889099
E-mail:   frank.maeremans@goedwonenrupelstreek.be
Internetadres(sen):   www.goedwonenrupelstreek.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
SCHOONMAAK ALGEMENE DELEN APPARTEMENTSGEBOUWEN EN KANTOREN VAN GOED WONEN.RUPELSTREEK 2018-2021  
Referentienummer:   2017/040
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
1. Voorwerp van deze diensten
Wekelijkse schoonmaak algemene delen appartementsgebouwen en kantoren van Goed Wonen.Rupelstreek 2018-2021.
2. Toelichting
De onderhavige opdracht betreft een aanneming van diensten, meer bepaald een overeenkomst voor het wekelijks schoonmaken en onderhouden van gemeenschappelijke delen van het patrimonium van Goed Wonen.Rupelstreek en de bureau's van Goed Wonen.Rupelstreek, inclusief ramenschoonmaak.
Onder gemeenschappelijke delen wordt o.a. verstaan inkomhallen, traphallen, liften, deuren, bergingen, alle gemeenschappelijke ruimtes, .
De schoonmaak betreft het kuisen van vloeren, ramen, deuren, trappen, trapleuningen, omgeving (zwerfvuil), liften, .
Deze opdracht omvat twee percelen die onafhankelijk van elkaar kunnen gegund worden:
Perceel 1: wekelijkse schoonmaak algemene delen van de gebouwen in het patrimonium van Goed Wonen.Rupelstreek te Boom en Rumst, met inbegrip van extra schoonmaak en onde.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Goed Wonen Rupelstreek, Uitbreidingsstraat 39 te 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
Reguliere schoonmaak aan volgende gebouwen:   Velodroomstraat 42-136 te Boom (gelijkvloer en vier verdiepingen)   Vrijheidstraat 50-54 te Boom (gelijkvloer en drie verdiepingen)   Kunstlaan 11-27 te Boom (gelijkvloer en vier verdiepingen)   Vlierlaan 1-4 te Boom (gelijkvloer en vier verdiepingen)   Antwerpsestraat 443-445 te Boom (gelijkvloer en zeven verdiepingen)   Kruiskenslei nrs 70-74 te Boom (gelijkvloer en drie verdiepingen)   Kruiskenslei nrs 86-88 te Boom (gelijkvloer en zeven verdiepingen)   Advokaatstraat te Boom (gelijkvloer en een verdieping)   Uitbreidingstraat 29 te Boom (gelijkvloer en negen verdiepingen)   Uitbreidingstraat 32 te Boom (gelijkvloer en negen verdiepingen)   Putstraat te Rumst (gelijkvloer en drie verdiepingen)   Nieuwstraat te Rumst (gelijkvloer en drie verdiepingen)   Uitbreidingstraat 23 te Rumst (gelijkvloer en zes verdiepingen)   Popul.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Kantoor van Goed Wonen.Rupelstreek te Boom
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van de bureau's + poetsen van de ramen in het kantoor van goed Wonen.Rupelstreek, Uitbreidingsstraat 39 te Boom    
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.De inschrijver voegt de volgende documenten aan zijn offerte toe: Attest erkenning als sociale werkplaats uitgereikt door de federale Overheidsdienst.  Het door de leidinggevende ambtenaar ondertekend en gedateerde formulier als bewijs van deelname aan de informatiesessie en plaatsbezoek.Richtlijnen bij het invullen van het UEA :- Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal.- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?'- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen.Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte Uniform Europees Aanbestedingsdocument opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
 Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren. het bijgevoegde formulier met betrekking tot de financiële en economische draagkracht (per perceel).Tijdens de ganse duur van de aanbestedingsprocedure kan de opdrachtgever te allen tijde officiële documenten opvragen ter verifiëring van deze verklaringen.
Eventuele minimumeisen:
Niet van toepassing

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De bekwaamheid van de dienstverlener dient te worden beoordeeld aan de hand van met name zijn vakkundigheid, doeltreffendheid, ervaring en betrouwbaarheid. Teneinde de technische bekwaamheid van de dienstverlener na te gaan moeten bij de offerte de volgende documenten worden gevoegd: Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar; Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten; Een lijst van de onderhoudsproducten die voor het schoonmaken van de gebouwen of burelen zal gebruikt worden; Een beschrijving van de maatregelen die de dienstverlener treft om de kwaliteit te waarborgen. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om, indien zij twijfels heeft over de toestand van de inschrijver, na indiening van de offertes bijkomende originele bewijsstukken betreffende bovenvermelde uitsluitingstoestanden op te vragen aan de inschrijver.

Eventuele minimumeisen:
Niet van toepassing


III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-10   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-10-10
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Vergaderzaal, Goed Wonen.Rupelstreek Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 20/09/2017 om 09.00Op woensdag 20 september vanaf 9 uur zal de opdrachtgever een informatiesessie houden in de kantoren gelegen te 2850 Boom, Uitbreidingsstraat 39. De kandidaat-inschrijvers zullen hun aanwezigheid op deze informatiesessie per mail bevestigen bij de contactpersoon van de opdrachtgever, de heer Frank Maeremans - frank@gwrupel.be).Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt van de inschrijver verwacht dat hij (of een aangestelde) aanwezig is op de informatiesessie en de rondgang langs alle appartementsgebouwen. Hij zal na de inschrijving op geen enkele manier verhaal kunnen aantekenen tegen dit gegeven.Vragen en inlichtingen met betrekking tot het onderhavig lastenboek kunnen tot en met dinsdag 19 september 2017 schriftelijk gesteld worden aan de opdrachtgever. Antwoorden op de gestelde vragen en bijkomende inlichtingen zullen gegeven worden tijdens de informatiesessie.De kandidaat-inschrijver neemt vooraf ter plaatse kennis van de bestaande toestand van elk gebouw, zijn omgeving en de uit te voeren werken, zodanig dat zij zich terdege bewust zijn van de aard en moeilijkheidsgraad van de werken. Hij zal na de inschrijving op geen enkele manier verhaal kunnen aantekenen tegen dit gegeven. De opdrachtgever organiseert hiertoe aansluitend aan de informatiesessie een rondgang in de gebouwen. Iedere inschrijver is verplicht op straf van nietigheid van zijn inschrijving het door de leidinggevende ambtenaar ondertekend en gedateerde formulier als bewijs van deelname aan de informatiesessie en de rondgang bij te voegen in het inschrijvingsdossier.Informatiesessie: 03/09/2014 om 09.00Goed Wonen.Rupelstreek, Uitbreidingsstraat 39 te 2850 Boom

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Inspectie RWO, afdeling Toezicht
Koning Albert II-laan 19 ,  BE - 1210   Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Inspectie RWO, afdeling Toezicht
Koning Albert II-laan 19 ,  BE - 1210   Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Inspectie RWO, afdeling Toezicht
Koning Albert II-laan 19 ,  BE - 1210   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-30

Annonces similaires du BDA :