Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : DD& architecten te Gent BVBA
Postadres : lindenlei 15 , BE - 9000 gent
Contactpersoon: Hugo Deleu
Tel: +32 92231030
E-mail: architecten@dden.be
Internetadres(sen): https://trendstop.knack.be/nl/detail/460210857/dd-architecten-te-gent.aspx https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283430
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RESTAURATIE van de kapel ONZE LIEVE VROUW van TROOST TER WARANDE (Monument) -WINKELWARANDE te 9042 GENT/SINT-KRUIS-WINKEL Referentienummer: DD&-OLVW-WARANDEKAPEL-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
RESTAURATIE van de kapel ONZE LIEVE VROUW van TROOST TER WARANDE (Monument) -WINKELWARANDE te 9042 GENT/SINT-KRUIS-WINKEL
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Kruis-Winkel
II.2.4. Beschrijving
Restauratie van de kapel Onze Lieve Vrouw van TROOST ter Warande (Monument) Winkelwarande te 9042 Gent/Sint-Kruis-Winkel
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
ZIE BESTEK
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
ZIE BESTEK
Eventuele minimumeisen:
ZIE BESTEK
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
ZIE BESTEK
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 2, Categorie: D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-10-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-10-04
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Kerkfebriek Heilig Kruis, Oostakkerdorp 1 -9041 Gent/Oostakker
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Na ontvangen overschrijving op: DD& Architecten te Gent WORDT BESTEK OPGESTUURD.IBAN BE33 4470 0728 7146BIC KREDBEBBBESTEK KOST: 33.88EURO (BTW inbegrepen)
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 BRUSSEL
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Secretariaat van de Federale Bemiddelingscommissie
WETSTRAAT 34 , BE - 1040 BRUSSEL
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
epb BELGIE
Burg. E. Demunterlaan, 3 Bus 6 , BE - 1090 BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-28