Zorgbedrijf Leuven, Ocmw-vereniging Van Publiek Recht

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst buitenverhardingen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Zorgbedrijf Leuven, OCMW-vereniging van publiek recht
Postadres :  Andreas Vesaliusstraat 47 , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   Mevrouw Siska Dutillieux
Tel:   +32 16248251
Fax:   +32 16248249
E-mail:   siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen):   www.zorgleuven.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Centrale Aankoopdienst - ZL
Postadres :  Geldenaaksebaan 430 ,BE -3001   Heverlee
Contactpersoon:   Mevrouw Siska Dutillieux
Tel:   +32 16248251
Fax:   +32 16248249
E-mail:   siska.dutillieux@zorgleuven.be
Internetadres(sen):   www.zorgleuven.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst buitenverhardingen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   ZL-FCD-2017-241
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45236000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Groot Leuven
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Het offerteformulier moet vergezeld zijn van een uittreksel uit het strafregister op naam van de firma/vennootschap (max. 6 maanden oud), op te vragen bij het Centraal Strafregister (faxnummer +32 2 552 27 82 of per e-mail via cjc-csr@just.fgov.be) of een evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:-niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten, medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf, witwassen van geld, financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven;- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.In toepassing van artikel 62 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.In toepassing van artikel 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie minimumeisen
Eventuele minimumeisen:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017. Hiervoor wordt het model in Bijlage B "Bankverklaring" gebruikt. Indien de inschrijver eigen attesten gebruikt, moeten deze inhoudelijk overeenstemmen met bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 en moeten hieruit dezelfde waarborgen blijken. Het risico op niet conforme eigen attesten ligt bij de inschrijver.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie minimumeisen

Eventuele minimumeisen:
* Een voorstelling van het bedrijf met o.a. de personeelsbezetting en het beschikbare materieel. * Minstens 2 certificaten van goede uitvoering. Hiervoor wordt het model in Bijlage D "Certificaat van goede uitvoering" gebruikt. Indien de inschrijver eigen attesten gebruikt, moeten hieruit dezelfde waarborgen blijken. Het risico op niet conforme eigen attesten ligt bij de inschrijver.* Een referentielijst van de voornaamste werken, gelijkaardig naar omvang en inhoud, die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van: de datum van uitvoering de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, inclusief de contactgegevens.De referentielijsten moeten in het Nederlands opgesteld zijn of de inschrijver voegt een correcte Nederlandstalige vertaling bij. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om voormalige opdrachtgevers te contacteren en indien nodig verduidelijking te vragen over de aangeleverde attesten/lijsten en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling.* Het bewijs dat de inschrijver beschikt over een milieuzorgsysteem dat aan bepaalde minimumeisen voldoet. Dit kan door middel van het indienen van een kopie van een ISO 14001-certificaat of een kopie van een EMAS - certificaat Als een inschrijver hier niet over beschikt, moet hij aantonen dat zijn milieuzorgsysteem gericht is op continue verbetering en minimaal aan de volgende voorwaarden voldoet: er is een actuele door de directie ondertekende milieubeleidsverklaring (eventueel als onderdeel van het kwaliteitszorgsysteem);  er is een milieuprogramma of actieplan waarin staat welke stappen de organisatie gaat nemen om de milieubelasting te verminderen en men kan een referentielijst voorleggen;  er is een formeel aangestelde milieucoördinator of functionaris die de milieumaatregelen van de organisatie coördineert;  er is een milieuverslag of andere (management-) rapportage waarin gerapporteerd wordt over de milieumaatregelen en de behaalde resultaten van de afgelopen 2 jaren; er is regelmatig een training van het personeel op gebied van gezondheid, veiligheid en leefmilieu; er bestaan duidelijke werkinstructies voor het personeel m.b.t. gezondheid, veiligheid en leefmilieu.Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1G3 (Beplantingen), Klasse 1



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-19   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-01-17


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-25

Annonces similaires du BDA :