Agentschap Facilitair Bedrijf

Integrale Toegankelijkheid Gebouwensite



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres :  Boudewijnlaan 30 bus 60 , BE - 1000   Brussel
Contactpersoon:   Team Plaatsing en rapportering
E-mail:   aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283063   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=283063


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Integrale Toegankelijkheid Gebouwensite  
Referentienummer:   HFB-2017/HFB/OP/33537-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45212314
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het integraal toegankelijk maken van het publiek toegankelijk gebied in de gebouwenzone van Alden Biesen te Bilzen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE223
Voornaamste plaats van uitvoering:   Alden Biesen - Kasteelstraat 6 - 3740 Bilzen
II.2.4. Beschrijving
Het integraal toegankelijk maken van het publiek toegankelijk gebied in de gebouwenzone van Alden Biesen te Bilzen.  
II.2.7. Looptijd
200   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

Eventuele minimumeisen:
Categorie: CKlasse: 5(Zie bestek)



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-22   09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-25
Plaatselijke tijd:   09:45

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek (zie ook art. 0.2 van de technische bepalingen) is mogelijk na telefonische afspraak bij dhr. Josse Vos - tel. 089/51 93 46, ten laatste 10 kalenderdagen voor opening van de offertes. Plaatsbezoeken zijn enkel mogelijk op werkdagen van maandag tot vrijdag.Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek. Het ontbreken van het attest leidt tot de onregelmatigheid van de offerte.De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/, een elektronische platform in de zin van art. 14, § 7 van de Wet Overheidsopdrachten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-21

Annonces similaires du BDA :