Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Impuls, Vrije basisschool Sint-Salvator
Postadres : Sint-Salvatorstraat 14 a , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Mevr. Tamara Sinia
E-mail: directie@sint-salvator.be
Internetadres(sen): http://sintsalvator-basisschool.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282347
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Nieuwbouw en aanpassingswerken sanitaire blokken Ruwbouw & Voltooiing Referentienummer: DVA-01.32.27.15-H-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Nieuwbouw en aanpassingswerken sanitaire blokken
Ruwbouw & Voltooiing
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-21
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.6)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
In plaats van:
240
Te lezen:
Afdelingsnummer: IV.2.6)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: De inschrijving moet geldig blijven tot
In plaats van:
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-05-23
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De gestandsdoeningstermijn is 240 dagen (ipv maanden) namelijk tot 23/05/2018