Onze Lieve Vrouw Van Troost V.z.w.

UITBREIDING BLOK WEST - DEEL 1: Nieuwbouw Blok West verdieping 2 en 3 (gesloten ruwbouw, regen en winddicht)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Postadres :  Kroonveldlaan 50 , BE - 9200   Dendermonde
Contactpersoon:   De heer Filip Vermijlen
Tel:   +32 52252987
Fax:   +32 52252871
E-mail:   filip.vermijlen@azsintblasius.be
Internetadres(sen):   www.azsintblasius.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
UITBREIDING BLOK WEST - DEEL 1: Nieuwbouw Blok West verdieping 2 en 3 (gesloten ruwbouw, regen en winddicht)  
Referentienummer:   P17036
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215140
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Betreft het 1ste deel van de vooraankondiging: BE001 27/3/2017 - BDA nummer: 2017-509262.
De opdracht die het voorwerp uitmaakt van deze opdrachtdocumenten omvat het perceel 1: gesloten ruwbouw regen- en winddicht van de nieuwbouw uitbreiding van Blok West en de verbouwing van de bestaande fysio van het AZ Sint-Blasius ziekenhuis op de campus te 9200 Dendermonde, Kroonveldlaan 50 (P17002).
Voor de overige percelen wordt verwezen naar de opdrachtdocumenten onder art. 58 Wet Overheidsopdrachten.
De opdracht wordt uitgevoerd in 1 fase.
De Aanbesteder behoudt zich het recht voor bij toepassing art. 42§1, 2° b van de Wet Overheidsopdrachten doormiddel van een onderhandelingsprocedure zonder bekendmaking eventueel nieuwe opdrachten bestaande uit de herhaling van soortelijke werken te gunnen aan de opdrachtnemer die de onderhavige opdracht heeft toegewezen gekregen en dit binnen een periode van drie jaar na de sluiting van de oorspronkelijke opdracht.
D.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-18


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Deel 1 - Administratieve Bepalingen
In plaats van:
Betreft aanvullende informatie.
Te lezen:
Als verplicht inschrijvingsdocument dient het UEA Uniform Europees Aanbestedingsformulier gebruikt te worden. Formulier dat door de Europese Commissie ter beschikking gesteld wordt via de UEA-dienst: https://ec.europa.eu/tools/espd. Onder "Deel I" dient de inschrijver de gevraagde gegevens zelf in te vullen cfr de betreffende aankondiging. We wijzen er nogmaals op cfr art 38 KB Plaatsing zoals opgenomen in de opdrachtdocumenten, dat voor "Deel IV" de gevraagde inlichtingen beperkt blijven tot het invullen de "afdeling a" en dat geen andere afdeling van "Deel IV" hoeft te worden ingevuld.
Afdelingsnummer:   IV.2
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   p.28/63
In plaats van:
Betreft toelichting en aanvulling.
Te lezen:
In verband met de bij de offerte te voegen bescheiden verwijzen we naar de AAB's art 85 KB plaatsing op blz 28/63 alwaar een opsomming van de toe te voegen stukken gegeven wordt. 2.1 Er dienen dus geen documenten ivm veiligheid toegevoegd te worden. Op blz 5/85 van het Veiligheids- en gezondheidsplan staat onder '3 Documenten die de aannemer bij zijn inschrijving dient te voegen', dat: "gezien de gewijzigde wet, er bij overheidsopdrachten geen documenten moeten bijgevoegd worden bij offerte, maar wel door de aannemer aan wie de werken gegund zijn voor de start van de werken." De voor de start van de werken te leveren documenten staan dan ook opgesomd op p.6/85 onder 04 Documenten die de aannemer voor de aanvang van de werken dient te bezorgen. 2.2 Naast de in artikel 85 KB Plaatsing opgesomde documenten die aan de offerte dienen te worden toegevoegd, dient ook het eigenlijke offerteformulier behoorlijk te worden ingevuld, gedagtekend en ondertekend door de bevoegde personen. Dit nieuwe model van offerteformulier is toegevoegd als bijlage 1 aan dit aanvullend bericht.
Afdelingsnummer:   II.1.4
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Bijlage 4
In plaats van:
Betreft aanvulling.
Te lezen:
De aanbestedende overheid heeft beslist om op de terrassen aan de westgevel zonnetenten te voorzien. Er dienen 2 van deze zonnetenten voorzien te worden, één per terras. Hierbij:. - nieuw artikel: "07.07.12 windvaste zonnetent uit geplastificeerde glasvezels - FH - st" (bijlage 2). - details zonnetent (bijlage 3). - nieuwe samenvattende meetstaat waarin dit artikel opgenomen is. (bijlage 4).
Afdelingsnummer:   II.1.4
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Bijlage 5
In plaats van:
Betreft wijziging - zie bijlage 5.
Te lezen:
In het artikel "02.23.16 vlakke plaatvloeren op basis van breedplaten met gewichtsbesparende vulelementen" zijn een paar wijzigingen aangebracht. Hierbij in bijlage de aangepaste tekst van dit artikel, met aanduiding van de aangepaste passages. (bijlage 5).
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De toelichting met de overzicht van alle aanvullingen, addenda en aanpassingen zijn online (gratis) te consulteren op https://cloud.3p.eu/Downloads/1/262/V5/2017

Annonces similaires du BDA :