Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Kerkraad Heilig Hart Winterslag
Postadres : Acacialaan 85 , BE - 3600 Winterslag
Contactpersoon: Bessemans Ward
Tel: +32 478544847
E-mail: bessemans_ward@telenet.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282885
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Bessemans-Verheyden
Postadres : Bevingen-Centrum 12 ,BE -3800 Sint-Truiden
Contactpersoon: Ward Bessemans
Tel: +32 478544847
E-mail: bessemans_ward@telenet.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be https://enot.publicprocurement.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Interieurrenovatie Heilig Hart Kerk Winterslag - Fase 2 Referentienummer: H&W-Interieurrenovatie Heilig Hart Kerk Winterslag - Fase 2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze renovatiewerken omvatten de vloerrenovatie van schip, koor en transepten, binnenschilderwerken en interieurverlichting van de H.Hartkerk te Winterslag. Alsook de uitbreiding en aanpassing van de technieken, sanitair en sacristieën.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Evencee Coppeeplaats 2 Genk (Winterslag)
II.2.4. Beschrijving
De aanneming behelst aldus : 1. vernieuwen van de kerkvloer (vervanging natuurstenen betegeling) 2. plaatsen van een waterkraan vooraan in kerk (4)) 3. herstellen van de houten vloer van het oksaal (boven centrale inkom, 10 ). 4. herschilderen (inclusief herstel los en gescheurd pleisterwerk) van het kerkinterieur 5. vernieuwen van de verlichtingsarmaturen van het kerkinterieur 6. renoveren van het sanitair deel van de 2e sacristie (8),(inclusief wanden en schrijnwerk) 7. vervangen van de inbouwkasten in de sacristie 1 (7) 8. uitbreiding elektriciteit 9. nieuwe sanitaire voorzieningen 10. herconstrueren van de zitbanken en voorzien van een voetensteun
II.2.7. Looptijd
150 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie algemene bepalingen
Eventuele minimumeisen:
zie algemene bepalingen
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie algemene bepalingen
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-14 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-19
Plaatselijke tijd: 09:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Kerkraad Heilig Hart Winterslag
Acacialaan 85 , BE - 3600 Winterslag
Tel: +32 478544847
E-mail: bessemans_ward@telenet.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-18