Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: Administratief gebouw, Dienst Materiaalbeheer, Tav. Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282832
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking. Referentie P5357: levering en installatie van snelkoelers in het logistiek platform Referentienummer: UZ Leuven-P5357-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42500000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het leveren en installeren van 5 (= vermoedelijke hoeveelheid) snelkoelers of een aantal dat nodig is om de beoogde doelstellingen te halen, voor de productiekeuken in het logistiek platform.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: UZ Leuven, Logistiek Platform, Campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het leveren en installeren van 5 (= vermoedelijke hoeveelheid) snelkoelers of een aantal dat nodig is om de beoogde doelstellingen te halen, voor de productiekeuken in het logistiek platform.
II.2.7. Looptijd
14 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De aanbestedingsdocumenten kunnen worden opgevraagd via onderstaande link: https://liquidfiles.uzleuven.be/message/Bq4BYpuzdPVZCN8AINdt5gNa het klikken op de link zal er u worden gevraagd om in te loggen d.m.v.het opgeven van uw mailadres.Nadien zal u een mail krijgen waar u toegang krijgt om deaanbestedingsstukken te kunnen downloaden en opvragen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-17