Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: VEREENVOUDIGDE AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT FREEMARKET
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussels Airport Company nv
Postadres : Auguste Reyerslaan 80, Diamant Building , BE - 1030 Brussel
Contactpersoon: Procurement
E-mail: relining2017@brusselsairport.be
Internetadres(sen): www.brusselsairport.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=282089
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Brussels Airport Company N.V.
Postadres : Luchthaven Brussel-Nationaal, Satellietgebouw 1ste Verdieping (Receptie) ,BE -1930 Zaventem
Contactpersoon: Procurement
Tel: +32 2754500
E-mail: relining2017@brusselsairport.be
Internetadres(sen): http://www.brusselsairport.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268385
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst rioolrenovaties (relining) op Brussels Airport II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45232400
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Een raamovereenkomst van 4 jaar voor het renoveren van het bestaande rioleringsnetwerk op Brussels Airport door middel van relining met TPUB.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-Uittreksel uit het strafregister-Jaarrekeningen van de laatste 3 jaar waaruit blijkt dat het eigen vermogen niet negatief is en de omzet minstens het dubbele bedraagt van de totale contractwaarde-Erkenning: minimum klasse 3, categorie C1 + minimum klasse 1, categorie E1-Een lijst van relevante referenties (minimum 1) met een minimumwaarde van 200.000 EUR per referentie, uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar.-Een VCA* (indien men niet met onderaannemers werkt) of een VCA** (indien men wel met onderaannemers werkt) of gelijkwaardig. -ISO 14001 en ISO 9001 of gelijkwaardig
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-15 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Het bestek kan opgevraagd worden tot 22 augustus 2017 bij de dienst Procurement op in deel I.1 vermeld email adres (relining2017@brusselsairport.be).Vragen kunnen gesteld worden tot 31 augustus 2017 op hetzelfde adres.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-11