Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : OCMW Beveren
Postadres : Oude Zandstraat 92 ,BE -9120 Beveren
Contactpersoon: Mevrouw Karolien Heirman
Tel: +32 37504623
Fax: +32 37504625
E-mail: karolien.heirman@beveren.be
Internetadres(sen): http://www.ocmwbeveren.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=281495
I.3. Communicatie
Officiële benaming : OSAR ARCHITECTS NV
Postadres : Mechelsesteenweg 271 bus 12 ,BE -2018 Antwerpen
Contactpersoon: Carolien Van der Cruyssen
Tel: +32 32263770
Fax: +32 32263722
E-mail: carolien.van.der.cruyssen@osar.be
Internetadres(sen): www.osar.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Realisatie van een woonzorgcentrum, assistentiewoningen, lokaal dienstencentrum en bibliotheek te Vrasene en Haasdonk - PERCEEL 06, SCHILDERWERKEN Referentienummer: OCMW Beveren -2494.0_P06-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45440000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze werken omvatten (niet limitatief) schilderwerken en behangwerken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC Sint-Elisabeth, Oude Dorpstraat 17 te 9120 Vrasene / WZC De Linde, P. Verwilghenplein 25 te 9120 Haasdonk
II.2.4. Beschrijving
Deze werken omvatten (niet limitatief) schilderwerken en behangwerken.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zoals vermeld in de aanbestedingsstukken
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-12 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-03-11
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-12
Plaatselijke tijd: 10:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Deze opdracht is verdeeld in percelen. Zie Titel I, § 3.1. van het bestek.? De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht voor één of meerdere percelen niet te sluiten en eventueel opnieuw te plaatsen op dezelfde of op een andere wijze.?De inschrijver mag voor meerdere percelen inschrijven doch dient hiervoor afzonderlijke offertes in te dienen. De inschrijver is gerechtigd prijskortingen aan te bieden: zie art. 1.4.6.? De inschrijver is daarentegen niet gerechtigd prijssupplementen aan te rekenen, in geval hij voor meerdere percelen een offerte indient, en er slechts één (of enkele) hiervan aan hem gegund zou worden.? De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-02