Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : C.V.B.A. Maatschappij voor de Huisvesting van het Kanton Heist-op-den-Berg
Postadres : Plantijnlaan 2 ,BE -2220 Heist-op-den-Berg
Contactpersoon: De heer Danny Van den berghe
Tel: +32 15247186
Fax: +32 15242680
E-mail: danny.vandenberghe@huisvesting-heist-op-den-berg.woonnet.be
Internetadres(sen): www.huisvestingheistputte.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : architectenbureau Peter Spiessens
Postadres : Liersesteenweg 268 ,BE -2220 Heist-op-den-Berg
Contactpersoon: De heer Peter Spiessens
Tel: +32 15241571
Fax: +32 15250766
E-mail: spiessens.peter@skynet.be
Internetadres(sen): www.huisvestingheistputte.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
interne renovatie van 21 appartementen Referentienummer: 2017/008
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45211000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de herconditionering van 21 appartementen gelegen te Heist-op-den-Berg, Geelhandlaan 1-3-5.
Buitenschrijnwerk, gevels en platdakconstructie blijven, buiten enkele kleine ingrepen, behouden.
De interne renovatie omvat, naast eerder beperkte ingrepen wat betreft stabiliteit, ondermeer:
-intern volledig strippen van de appartementen
-volledige vernieuwing technieken
-nieuwe wand- en plafondbepleistering
-nieuwe bevloering en ondervloer
-binnenschrijnwerk
-.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Heist od Berg, Geelhandlaan 1-3-5
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* zie bestek* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-08 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-08
Plaatselijke tijd: 09:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-02