Provincie Limburg

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst : schilder- en behangwerken / leveren en plaatsen van soepele vloeren / leveren van verf - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  provincie Limburg
Postadres :  Universiteitslaan 1 ,BE -3500   Hasselt
Contactpersoon:   De heer Danny Broeders
Tel:   +32 11237954
Fax:   +32 11238111
E-mail:   danny.broeders@limburg.be
Internetadres(sen):   www.limburg.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst : schilder- en behangwerken / leveren en plaatsen van soepele vloeren / leveren van verf - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking  
Referentienummer:   2017N023782
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
PERCEEL 1 :
Voor de VERFWERKEN in diverse provinciale instellingen wenst de Provincie Limburg 1 aannemer aan te stellen voor een periode van 4 JAAR.
Het patrimonium bestaat uit diverse typen van gebouwen : scholen, kantoren, culturele gebouwen, musea.
Het betreft een raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellings-, onderhouds- en investeringswerken betreffende schilder- en retoucheerwerken, behangwerken en het plaatsen van zachte vloerbekledingen in het patrimonium van het provinciebestuur Limburg, (via afzonderlijke deelopdrachten, in regie en op afroep).
DE AANNEMER ZORGT ZELF VOOR DE NODIGE MATERIALEN ZOALS VERF, BEHANG, VLOER, . e.d. DIE INBEGREPEN ZIJN IN DE OPDRACHT (zie bestek I.10)
Deze opdracht voor werken moet gezien worden als één geheel.
De inschrijver draagt de eindverantwoordelijkheid voor de opdracht in zijn totaliteit.
Raming van de opdracht : voorlopig geraamd op EUR 125 000,00 inclusief btw per jaar.
Er kan echter geen minimumbedrag gegarandeerd worden. De opdrachtgevende overheid verbindt er zich niet toe een minimum aantal deelopdrachten te betekenen.
De raming is dus louter indicatief.
Er zullen in verhouding ongeveer voor 80% verf- en retoucheerwerken en voor 20% behang- en vloerwerken uitgevoerd worden. Deze hoeveelheden zijn slechts een indicatie. De werkelijke hoeveelheden kunnen hiervan afwijken.

Om het verwachte werk realistisch te kunnen inschatten wordt een opsomming gegeven van werken die in de periode september 2014 - mei 2015 werden uitgevoerd, met tussen haakjes een indicatie van de hoeveelheden:
- Handelschool (Hasselt) - schilderen van labo-lokaal en gang (49 werkuren)
- Handelschool (Hasselt) - schilderen van polyvalente zaal (201 werkuren)
- Verpleegsterschool PIVH (Hasselt) - schilderen van inkomhal, en gang (261 werkuren)
- Verpleegsterschool PIVH (Hasselt) - schilderen van secretariaat en leggen van nieuwe vloerbekleding (95 m² lino /63 werkuren )
- Verpleegsterschool PIVH (Hasselt) - schilderwerk refter (177 werkuren)
- Bokrijk (Genk) - schilderen van 3 kantoren, toiletten en traphal (85 werkuren)
- Bokrijk (Genk) - schilderen polyvalente ruimte (344 werkuren)
- Dommelhof (Neerpelt) - theaterzaal - vernissen van podium en schilderen van plafond boven podium. (188 werkuren)
- Provinciale secundaire school (Bilzen) - plaatsing van vloer in gang blok A (116 m² lino / 72 werkuren)
- Provinciehuis (Hasselt) - schilderen van 3 deurkozijnen in de keuken. (9 werkuren)
- Provinciehuis (Hasselt) - herstellen van linovloer. (geen gegevens)
- PLOT (Genk) - schilderen van 3 enkele en 3 dubbele deuren en behangen met glasvlies en verven van gyproc boven de deuren (24 werkuren)
- PLOT (Genk) - schilderen van 3 containers + boorden van 2 hobunits. (54 werkuren)
- Campus Craenevenne (Genk) - schilderen van leidingwerk (12 werkuren)
PERCEEL 2:
Er wordt bijkomend een AFZONDERLIJK PERCEEL voorzien voor het LEVEREN VAN VERF, zonder dat hierbij 'werken' aan te pas komen.
Dit is voor instellingen die zelf schilderwerken willen uitvoeren, zonder aannemer.
Het perceel kan aan een andere of dezelfde aannemer gegund worden.
Raming van de opdracht : voorlopig geraamd op EUR 12 500,00 inclusief btw per jaar.
Het provinciebestuur wenst hierbij kwalitatieve verven en schildersmateriaal aan te kunnen kopen. Het doel is het afsluiten van een overeenkomst met een leverancier waarbij het leverings-en opvolgingsproces zo efficiënt mogelijk geregeld wordt.
Wij geven ook onze buiteninstellingen de kans om via dit raamcontract aan te kopen. Dit wordt rechtstreeks met de leverancier en de instelling geregeld.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Provinciale instellingen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1


Lot   2

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Provinciale instellingen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting met betrekking tot de persoonlijke situatie van de inschrijver te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. De aanbestedende overheid kan de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is alvorens de gunningsbeslissing te nemen. In dit geval zal ze de betrokken inschrijver via de snelste middelen en binnen de door haar bepaalde termijn verzoeken om de inlichtingen of documenten te verstrekken die het mogelijk maken de persoonlijke situatie van de inschrijver te controleren. De aanbestedende overheid zal echter zelf de inlichtingen of documenten (RSZ, fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD financiën en de verklaring voor niet-faillissement, bij werken: het bewijs van erkenning) aanvragen die zij met behulp van elektronische middelen gratis kan verkrijgen bij de diensten die er de beheerder van zijn. Evenwel moeten:- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.Bedraagt de rsz- of fiscale schuld aan bijdrage meer dan 3 000,00 euro, of neemt hij in geval van uitstel van betaling de afbetalingen niet strikt in acht, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62 en artikel 63 van het KB van 18 april 2017.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring dient opgesteld te worden overeenkomstig het bijgevoegde model (bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011).* Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's en burgerlijke aansprakelijkheid
Eventuele minimumeisen:
- -Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.-document verzekeringsmaatschappij

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
PERCEEL 1 :* Een lijst van minimaal 3 referenties van werken die de afgelopen drie jaar (2014 - 2015 - 2016) werden verricht :- 1 referentie voor verfwerken > EUR 10.000- 1 referentie voor behangwerken > EUR 10.000- 1 referentie voor vloerwerken > EUR 10.000De lijst moet vergezeld zijn van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) of gelijkwaardig (Mensura), BESACC - certificaat of gelijkwaardig ( i.c. een ondertekende verklaring, goed én concreet gedocumenteerde bewijsvoering terzake), ten bewijze dat de inschrijver voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.* Schriftelijke bevestiging dat de werfleiding of verantwoordelijke in voldoende mate Nederlands spreekt en schrijft om werfproblemen te behandelen.PERCEEL 2 :* Een catalogus en/of foto's van de te leveren producten, waarvan op verzoek van het bestuur de echtheid moet kunnen worden bevestigd. Indien nodig kan het bestuur gratis stalen opvragen bij de firma.* Document ter staving van een technisch adviseur die ter plaatse gratis advies kan verlenen over de producten en materialen

Eventuele minimumeisen:
PERCEEL 1- referentielijst- VCA-certificaat- verklaring Nederlands op werf-PERCEEL 2- catalogus en/of foto's- document technisch adviseur



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-05   14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-05
Plaatselijke tijd:   14:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-03

Annonces similaires du BDA :