Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres : Lange Gasthuisstraat 15 ,BE -2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Jessica Jacob
Tel: +32 33381629
E-mail: aankoop@so.antwerpen.be
Internetadres(sen): https://so.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en in gebruik stellen van onderwijsmeubilair Referentienummer: SO2015_501
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39160000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en in gebruik stellen van onderwijsmeubilair binnen het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen.
Toelichting
Deze overheidsopdracht betreft het leveren, het monteren en het plaatsen van onderwijs-meubilair (leeftijdscategorie 6 tot 99 jaar) in de verschillende scholen van het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen.
De raamovereenkomst heeft een initiële looptijd van één jaar te rekenen vanaf de datum vermeld bij sluiting van het contract. Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan de opdracht driemaal worden verlengd met een periode van één jaar, op basis van artikel 37 § 2 van de Wet op de overheidsopdrachten. De totale duur (incl. verlengingen) bedraagt maximaal 4 jaar.
Leveringsplaats
De leveringen, montage en plaatsingen zullen plaatsvinden in een school, academie en het Centrum voor Leerlingenbegeleiding van het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen op het grondgebied Antwerpen, met enkele gebouwen te Borsbee.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Leveren en plaatsen van onderwijsmeubilair in de verschillende scholen van het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2016/S 234-427264
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1 : BasisopdrachtV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2017-07-13
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen: 4
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit andere EU-lidstaten: 0
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit landen die geen lid zijn van de EU: 0
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Vanerum nv
Postadres: Kleine Schaluinweg 7 ,BE -3290 Diest
Tel: +32 70222600
Fax: +32 70222601
E-mail: info@vanerum.be
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
Totale waarde van de opdracht/het perceel/de concessie: 549405.50 EUR
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-27