Zorgbedrijf Antwerpen

Procedure voor een raamcontract Tuinonderhoud 2018-2021



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Zorgbedrijf Antwerpen
Postadres :  Ballaarstraat 35 ,BE -2018   Antwerpen
E-mail:   wouter.blonde@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen):   www.zorgbedrijf.antwerpen.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=281642


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Procedure voor een raamcontract Tuinonderhoud 2018-2021  
Referentienummer:   Zorgbedrijf Antwerpen-2016/067/WBE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77311000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Zorgbedrijf Antwerpen schrijft een opdracht uit voor het onderhoud van de groene zones om en rond de gebouwen. Hierbij moet men denken aan; gazon, hagen, bomen, borders, paden, e.d. en dit over geheel groot Antwerpen. Deze groene zones moeten onderhouden worden doorheen het jaar. Doorheen alle seizoenen zal de inschrijver de frequentie en de werkzaamheden aanpassen dat steeds eenzelfde kwalitatieve indruk verkregen wordt. Hierdoor komt de nadruk te liggen op een resultaatsverbintenis. Zorgbedrijf Antwerpen voorziet een evaluatiesysteem, dat de kwaliteit van de werkzaamheden met vergelijkend fotomateriaal helpt beoordelen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Groenonderhoud van de sites  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Groenonderhoud van de verschillende sites.


Lot   1

II.2.1. Benaming
Groenonderhoud van de sites  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Groenonderhoud van de verschillende sites.



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie hiervoor de leidraad met de selectievoorwaarden.

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-01   11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2017-09-18
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussle

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-02

Annonces similaires du BDA :