Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn

PG1338-80214C - Herinrichting stationsomgeving Bilzen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn
Postadres :  Motstraat 20 ,BE -2800   Mechelen
Contactpersoon:   Tom Van Herreweghe
E-mail:   tom.vanherreweghe.ext@delijn.be
Internetadres(sen):   www.delijn.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=279025


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
PG1338-80214C - Herinrichting stationsomgeving Bilzen  
Referentienummer:   De Lijn-PG1338-80214C-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45222000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat de bouw van een autobusstation (7 halteplaatsen) , parking (42 parkeerplaatsen) en fietspad.
Door in te schrijven bevestigt de aannemer dat hij het terrein bezocht heeft en dat hij zich bewust is van de situatie ter plaatse en de moeilijkheden tijdens de werken kan inschatten.
Tijdens de werken moet de stationsomgeving blijvend kunnen bediend worden door de bussen van De Lijn. Ook de perrons en stationsgebouwen moeten steeds op een veilige en comfortabele manier te bereiken zijn.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE22
Voornaamste plaats van uitvoering:   Bilzen
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de bouw van een autobusstation (7 halteplaatsen) , parking (42 parkeerplaatsen) en fietspad.
De uit te voeren werken betreffen:
Voorbereidende werken:
- Werfinrichting;
- Sloop van dienstgebouw;
- Opbraak van verhardingen;
- Uitgraving en afgraving;
- Opmaken van uitvoeringsplannen.
Infrastructuurwerken:
- Sanering;
- Plaatsing van riolering;
- Plaatsing van wachtbuizen en trekputten;
- Aanleg van asfalt-, en betonverharding voor wegenis;
- Aanleg van parkeerplaatsen met Kiezel en grasbetontegels;
- Aanleg van bestrating in betonstraatstenen en kleiklinkers;
- Aanleg van groenvakken;
- Plaatsing van een sanitair lokaal;
- Bekleding van een bestaande luifel;
- Plaatsing van een omheining;
- Plaatsing van wegmarkeringen en verkeerssignalisatie.
Oplevering:
- Alle nodige werken voor het bedrijfsklaar opleveren van de site;
- Het afleveren van een volledig as-built dossier;
- Het uitvoeren van alle herstellingen en onderhoud om de garantie te verzekeren gedurende de waar-borgperiode van 2 jaar.



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 4, Categorie: C



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-06   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-06
Plaatselijke tijd:   14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Ophalen bestekdocumenten: klik op link vermeld bij adres kopersprofiel pagina 1 van deze aankondiging.Verplichte e-invoicing: vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing. Specifieke informatie voor firma's is terug te vinden op deze pagina: https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciersAls opdrachtnemer van de Vlaamse overheid wordt u gratis begeleiding aangeboden. Neem hiervoor contact op met het Vlaamse e-invoicingteam via het e-mailadres e.procurement@vlaanderen.be.
VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Eerste Voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Eerste Voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Eerste Voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-08-01

Annonces similaires du BDA :