Stad Peer

Uitnodiging tot indienen offerte - Opmaak van een beheersplan voor de kerk en kerkhofmuur van Kleine-Brogel, de Teutenkapel en het Oud Stadhuis - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Peer
Postadres :  Zuidervest 2A ,BE -3990   Peer
Contactpersoon:   Mevrouw Lotte Jansen
Tel:   +32 11610700
Fax:   +32 11610701
E-mail:   lieselotte.jansen@peer.be
Internetadres(sen):   http://www.peer.be/  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Opmaak van een beheersplan voor de kerk en kerkhofmuur van Kleine-Brogel, de Teutenkapel en het Oud Stadhuis - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   802.1/2770-1023/LJ/170606
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
 De opdracht bestaat uit de opmaak van een beheersplan voor
- De kerk en kerkhofmuur Kleine-Brogel - Burgemeester Voetslaan, Kleine-Brogel
- De Teutenkapel of Kapel OLV van Bijstand - Vliegveldlaan, Kleine-Brogel
- Het Oud Stadhuis - Markt, Peer centrum
 In het beheersplan wordt een visie voor het toekomstige beheer van het onroerend erfgoed uitgewerkt met als doel het vrijwaren, versterken, herstellen en/of verbeteren van de erfgoedwaarden die aan de basis van de bescherming(en) liggen. Bij de opmaak wordt rekening gehouden met het archeologisch, landschappelijk en bouwkundig erfgoed. Raakpunten met andere beleidsvelden worden ook opgenomen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE222
Voornaamste plaats van uitvoering:   grondgebied Peer
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Het aantonen van kennis binnen het domein van landschapsplanning, monumentenzorg, archeologie, historisch onderzoek, groen- en natuurbeheer, communicatie en met het maken van beheersplannen, of gelijkaardige plannen, door middel van: de curriculum vitae van de personen die met de uitvoering van de opdracht zullen belast worden.- Het aantonen van ervaring binnen het domein van landschapsplanning, monumentenzorg, archeologie, historisch onderzoek, groen- en natuurbeheer, communicatie en met het maken van beheersplannen, of gelijkaardige plannen, door middel van: een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar met vermelding van bedrag en datum en van de publiekrechtelijke of privaatrechtelijke instantie waarvoor zij bestemd waren.- Opgave van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener desgevallend voornemens is in onderaanneming te geven. De ervaring voor de opmaak van dit beheersplan moet evenwel liggen bij het bureau dat de inschrijving indient en niet bij een bureau waarmee een samenwerkingsakkoord wordt afgesloten.- Opgave van de al dan niet tot de onderneming van de dienstverlener behorende technici.

Eventuele minimumeisen:
- Minstens het curriculum vitae van de projectleider of projectverantwoordelijke moet toegevoegd worden.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-08-25   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-26

Annonces similaires du BDA :