Ocmw Langemark-poelkapelle

Herpublicatie - Ontwerpen en bouwen (Design and build) van 20 assistentiewoningen en een ontmoetingsruimte



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Langemark-Poelkapelle
Postadres :  Zonnebekestraat 71 ,BE -8920   Langemark-Poelkapelle
Tel:   +32 57490810
Fax:   +32 57485289
E-mail:   deboomgaard@ocmwlangemark-poelkapelle.be
Internetadres(sen):   http://www.langemark-poelkapelle.be/website/54-www/243-www.html  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Vlaanderen Bouwt vzw
Postadres :  Pater Damiaanstraat 5 ,BE -3130   Begijnendijk
Contactpersoon:   Mevrouw Els Goegebuer
Tel:   +32 16441940
Fax:   +32 16441941
E-mail:   els.goegebuer@vlaanderenbouwt.be
Internetadres(sen):   www.vlaanderenbouwt.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herpublicatie - Ontwerpen en bouwen (Design and build) van 20 assistentiewoningen en een ontmoetingsruimte  
Referentienummer:   20161206
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45211200
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht omvat:
 het ontwerpen (Design)
 het bouwen (Build)
van een nieuwbouwproject van 20 assistentiewoningen en een ontmoetingsruimte aan de Lekkerboterstraat te Langemark.
Tevens dient er een mogelijks toekomstige uitbreiding met 10 assistentiewoningen (bovenop bovenvermelde 20 assistentiewoningen) voorzien te worden. Deze mogelijks toekomstige uitbreiding moet enkel opgenomen worden in een masterplan en een beperkte volumestudie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE253
Voornaamste plaats van uitvoering:   WZC De Boomgaard, Lekkerboterstraat 1 te 8920 Langemark
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver moet het bewijs leveren, dat hij zich niet in één van de gevallen bevindt, zoals hierboven geschreven, door middel van volgende documenten, maximum 3 maanden oud t.o.v. de datum van opening van de offertes:* een recent attest van de directe belastingen* een recent attest van de BTW-administratie* een uittreksel uit het strafregister, waaruit blijkt dat hij niet veroordeeld is in één van de gevallen hierboven opgesomd.* een attest niet-faillissement* een attest RSZ, d.i. origineel attest voorzien van de droogstempel van de RSZDe inschrijver, gevestigd in een ander land, moet gelijkwaardige documenten, uitgereikt door de bevoegde overheid van zijn land, indienen, waaruit blijkt dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt, zoals hierboven beschreven.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De minimumvoorwaarden van financiële en economische aard, vereist krachtens de wetgeving op de erkenning van aannemers van werken, zijn voldoende.Teneinde de financiële en economische draagkracht te kunnen beoordelen, moet de inschrijver volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte voegen: * bewijs van de vereiste erkenning: kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse;* een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de werken waarop de opdracht betrekking heeft, van de drie laatste beschikbare boekjaren;* de laatst beschikbare jaarrekening.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Als bewijs van de technische bekwaamheid moet de Inschrijver volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte voegen:* een beschrijving van het technisch personeel van de inschrijver: studie- en beroepskwalificaties van de inschrijver en/of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van het bouwteam en/of de verantwoordelijke voor de uitvoering van de werken;* een lijst met minimum 1 (één) en maximum 5 vergelijkbare projecten gedurende de afgelopen 5 jaar met vermelding van het totaal bedrag (excl. btw) van de eindafrekening per project, van de opleveringsdatum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren;Onder vergelijkbare projecten wordt verstaan: het oprichten van gebouwen van dezelfde omvang en prijscategorie.* de lijst van eventuele onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen. Indien de identificatie nog niet bekend is, zal deze aan de aanbestedende overheid worden bekend gemaakt alvorens een onderaannemer prestaties levert ter uitvoering van de opdracht. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en voorafgaand akkoord van de aanbestedende overheid.

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-10-06   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-10-06
Plaatselijke tijd:   11:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Deze herpublicatie volgt op de originele publicatie van 13/04/2017 met nr. 2017-511486. Om technische redenen (inwerkingtreding nieuwe wetgeving sedert 30/06/2017) is het niet meer mogelijk om een erratum te publiceren.Reden van herpublicatie: de datum van openen van de offertes (vermeld onder IV.2.7. in de publicatie van 13/04/2017) wordt gewijzigd van 06/09/2017 14u naar 06/10/2017 11u.Motivatie: wijzigingen in het gemeentelijk RUP 'Reconversiegebieden Zonnebekestraat', voorlopig vastgesteld door de gemeenteraad op 03/07/2017. Deze wijzigingen hebben een impact op de opdracht.
VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-24

Annonces similaires du BDA :