Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zaventems Vrij Onderwijs
Postadres : Drossaard Van Ophemlaan 21 ,BE -1930 Zaventem
Tel: +32 497216563
E-mail: thomas.derwael@zavo.be
Internetadres(sen): www.zavo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=280615
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Zaventems Vrij Onderwijs
Postadres : Hoogstraat 3 ,BE -1930 Zaventem
Contactpersoon: Technisch Directeur Thomas Derwael
E-mail: derwt@zavo.be
Internetadres(sen): www.zavosecundair.be www.zavosecundair.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
VERBOUWINGSWERKEN - VERVANGEN DAKBEDEKKING MET ASBESTHOUDENDE LEIEN Referentienummer: ZAVO-.GS 01/2017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262660FA01
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
VERBOUWINGSWERKEN - VERVANGEN DAKBEDEKKING MET ASBESTHOUDENDE LEIEN
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Groenstraat 13, 1930 Zaventem
II.2.4. Beschrijving
VERBOUWINGSWERKEN - VERVANGEN DAKBEDEKKING MET ASBESTHOUDENDE LEIEN
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie administratief bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie administratief bestek
Eventuele minimumeisen:
Zie administratief bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie administratief bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D12
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie administratief bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-28 13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie administratief bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-18