Katholiek Secundair Onderwijs Genk

DOSSIER 1 : VERNIEUWEN EN INRICHTEN VAN TOILETTEN IN HET TECHNISCH INSTITUUT SINT-LODEWIJK EN HET VRIJ INTERNAAT MIDDEN-LIMBURG TE GENK



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Katholiek Secundair Onderwijs Genk vzw
Postadres :  Mosselerlaan 110 ,BE -3600   GENK
Contactpersoon:   Geusens Veerle architect
Tel:   +32 473961213
E-mail:   veerle.geusens@skynet.be
Internetadres(sen):   http://web.tisl.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=280542

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Geusens Veerle architect bvba
Postadres :  Opoeterseweg 71 ,BE -3680   Maaseik
Contactpersoon:   Geusens Veerle architect
E-mail:   veerle.geusens@skynet.be
Internetadres(sen):   http://web.tisl.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=280542

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
DOSSIER 1 : VERNIEUWEN EN INRICHTEN VAN TOILETTEN IN HET TECHNISCH INSTITUUT SINT-LODEWIJK EN HET VRIJ INTERNAAT MIDDEN-LIMBURG TE GENK  
Referentienummer:   KASOG-1 Renovatie toiletten school TISL INT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Dit dossier maakt deel uit van een bouwaanvraag voor renovatiewerken in schoolgebouwen. Deze bouwaanvraag bestaat uit werken in 4 gebouwen.
EPB-regelgeving strikt te volgen.
Men kan de renovatiewerken indelen in 4 dossiers:
1. Vernieuwen sanitair (toiletten) in het hoofdgebouw, sporthal, afdeling lassen, elektriciteit, hout en internaat en dit zowel voor leerlingen als voor leerkrachten
2. Dossier sporthal / mechanica: traphal en leslokalen
3. Dossier lassen / elektriciteit: traphal en leslokalen
4. Dossier internaat: inrichten van het souterrain als polyvalente ruimte en leslokalen voor gebruik door zowel internaat als school.
Wij beogen bij deze aanbesteding dossier 1 o.a.:
Wij beogen het vernieuwen en inrichten van toiletten in meerdere gebouwen van TISL en het INTERNAAT Midden-Limburg.
1. HOOFDGEBOUW
2. GEBOUW COLLEGELAAN
 SPORTHAL
 AFDELING LASSEN+ELEKTRICITEIT
3. GEBOUW HOUTBEWERKING
4. INTERNAAT
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
afbraakwerken en bouwwerken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Mosselerlaan 108-110 Genk
II.2.4. Beschrijving
afbraakwerken en bouwwerken voor vernieuwen en inrichten van toiletten in schoolgebouwen


Lot   1

II.2.1. Benaming
afbraakwerken en bouwwerken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Mosselerlaan 108-110 Genk
II.2.4. Beschrijving
afbraakwerken en bouwwerken voor vernieuwen en inrichten van toiletten in schoolgebouwen


Lot   2

II.2.1. Benaming
hout, afwerking en schilderwerken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Mosselerlaan 108-110 Genk
II.2.4. Beschrijving
binnenschrijnwerk, afwerking en schilderwerken voor vernieuwen en inrichten van toiletten in schoolgebouwen


Lot   4

II.2.1. Benaming
elektriciteit, camerabewaking, netwerken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Mosselerlaan 108-110 Genk
II.2.4. Beschrijving
elektriciteit, camerabewaking, netwerken voor vernieuwen en inrichten van toiletten in schoolgebouwen



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek: oa fasering



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-09-15   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum:   2017-09-15
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
zie wetgeving ,  BE   Tongeren

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
zie wetgeving ,  BE   Hasselt

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
zie wetgeving ,  BE   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-18

Annonces similaires du BDA :