Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Lubbeek
Postadres : Gellenberg 16 ,BE -3210 Lubbeek
Contactpersoon: De heer Bruno Van Horenbeek
Tel: +32 16479700
Fax: +32 16479701
E-mail: Bruno.VanHorenbeek@lubbeek.be
Internetadres(sen): www.lubbeek.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Interleuven
Postadres : Brouwersstraat 6 ,BE -3000 Leuven
Contactpersoon: De heer Massimo Orrico
Tel: +32 16284230
E-mail: massimo.orrico@interleuven.be
Internetadres(sen): www.interleuven.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Heraanleg voetpaden nachtegalenstraat Referentienummer: 316.215
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233260
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Nachtegalenstraat Lubbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, terroristische misdrijven, witwassen van geld, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen;- voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van belastingen en sociale zekerkeidsbijdragen;- voldoet aan zijn verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal- en arbeidsrecht;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke organisatie ondergaat of geen aangifte van zijn faillissement heeft gedaan of voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke organisatie aanhangig is, of een soortgelijke procedure in andere nationale reglementeringen;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan, waardoor zijn integriteit in twijfel kan worden getrokken;- geen handelingen heeft gesteld, geen overeenkomsten heeft gesloten, geen afspraken heeft gemaakt die gericht zijn op vervalsing van de mededinging;- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;Indien het geen Belgische inschrijver betreft, voegt hij de noodzakelijke documenten toe om bovenstaande elementen aan te tonen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit mbt het voorwerp van de opdracht over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
Een gemiddelde jaarlijkse omzet over de laatste 3 beschikbare boekjaren van minimum EUR 500.000,00
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De vereiste documenten zoals hieronder opgesomd dienen verplicht bij de inschrijving gevoegd te worden om de kwalitatieve selectie te kunnen doorvoeren.Alle bescheiden en nota's die bij de offerte worden gevoegd moeten worden gedagtekend en ondertekend onder de vermelding "Opgemaakt door ondergetekende om gevoegd te worden bij zijn offerte van heden".De volgende documenten zijn vereist bij de inschrijving: Bewijs van erkenning van aannemers van werken, indien vereist De inschrijver dient volgens artikel 30 §1 van het KB van 25 januari 2001 betreffende de tijdelijke of mobiele bouwplaatsen een document te voegen dat verwijst naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin hij beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met dit veiligheids- en gezondheidsplan.De inschrijver zal de kosten, in verband met de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en middelen, vermelden op het bij het V&G gevoegde formulier "Preventiemaatregelen en middelen volgens het V&G plan." Deze kosten zijn in de samenvattende meetstaat verplichtend te spreiden over het geheel van de aanneming Inschrijvingsbiljet
Eventuele minimumeisen:
Er dienen - per jaar - minstens twee opdrachten bij te zijn ter waarde van EUR 250.000,00 excl. btw.Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-28 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-08-28
Plaatselijke tijd: 10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://eproadmin.raadvst-consetat.be/
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://eproadmin.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-14