Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Boudewijnlaan 30 bus 60 ,BE -1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=275129 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=280355
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2017/HFB/OO/33132 - Havencoördinatiecentrum: leveren, plaatsen en aansluiten van consoles. Referentienummer: HFB-2017/HFB/OO/33132-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39100000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Havencoördinatiecentrum: leveren, plaatsen en aansluiten van consoles
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Port Authority Zeebrugge (Vandammehuis)Isabellalaan 1, 8380 Zeebrugge
II.2.4. Beschrijving
Havencoördinatiecentrum: leveren, plaatsen en aansluiten van consoles
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-21 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-08-21
Plaatselijke tijd: 10:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
! belangrijk aandachtspunter is een nieuwe openingszitting voor de ontvangst van de offertes; nl. 21 augustus om 10:45 - Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - 1000 Brussel - lokaal: 5B26 Greta GarboDe oude termijn voor de ontvangst van de inschrijvingen (27 juli) wordt dus vervangen door de nieuwe openingsdatum van 21 augustus 2017.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-14