Kantonnale Bouwmaatschappij Van Beringen Voor Huisvesting

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst onderhoud gemeenschappelijke delen en kantoren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Kantonnale Bouwmaatschappij van Beringen voor Huisvesting
Postadres :  Violetstraat 15 ,BE -3580   Beringen
Contactpersoon:   Mevrouw Ine Baptist
Tel:   +32 11246063
Fax:   +32 11433419
E-mail:   inebaptist@kbmbe.be
Internetadres(sen):   http://www.kbmbe.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst onderhoud gemeenschappelijke delen en kantoren  
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Een aantal Limburgse sociale huisvestingsmaatschappijen (SHM's) wensen een raamovereenkomst af te sluiten met één of meerdere bedrijven voor het periodiek onderhoud van gemeenschappelijke delen van appartementsgebouwen, kantoren en/ of gevel- en glaspartijen.
KBM Beringen fungeert hierbij als opdrachtencentrale zoals omschreven in artikel 2, 4° van de wet van 15 juni 2006 op overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten, ten aanzien van de SHM's zoals hieronder opgelijst.
Een aanbestedende overheid die een beroep doet op een aankoop- of opdrachtencentrale als bedoeld in artikel 2, 4° van bovenvermelde wet is vrijgesteld van de verplichting om zelf een gunningsprocedure te organiseren, cfr. artikel 15 van deze wet.
De opdracht wordt onderverdeeld in verschillende percelen per huisvestingsmaatschappij (in totaal 26 percelen, zie bestek). De inschrijvers kunnen een offerte indienen voor 1 of meerdere percelen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties in Limburg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1


Lot   2

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties in Limburg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1


Lot   3

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties in Limburg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1


Lot   4

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties in Limburg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1


Lot   5

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties in Limburg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1


Lot   6

II.2.1. Benaming
Perceel  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties in Limburg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op: -Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.Evenwel moeten:- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener. Aan de hand van deze lijst dient de kandidaat inschrijver voldoende relevante ervaring aan te tonen. - Voorstelling van een vaste contactpersoon, met vermelding van identiteit en functie. Evenals vermelding van de vervanger bij afwezigheid. Deze vaste contactpersoon zal de opdrachten opvolgen en steeds ten dienste staan van de opdrachtgever voor het maken van afspraken, beantwoorden van vragen of klachten e.d. - Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener gedurende de laatste drie jaar.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2017-08-18   13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De opdracht wordt onderverdeeld in verschillende percelen per huisvestingsmaatschappij (in totaal 26 percelen, zie bestek). De inschrijvers kunnen een offerte indienen voor 1 of meerdere percelen.
VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
kantonnale bouwmaatschappij beringen
violetstraat 15 ,  BE - 3580   Beringen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-04

Annonces similaires du BDA :