Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Woon- en Zorgcentrum Sint-Bernardus
Postadres : Koninklijke Baan 18 ,BE -8660 De Panne
Tel: +32 58411133
E-mail: info@sint-bernardus.be
Internetadres(sen): https://sint-bernardus.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=279547
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
WZC Sint-Bernardus De Panne - Uitbreiding en vervangingsnieuwbouw WZC - perceel ELEKTRICITEIT II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45310000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
WZC Sint-Bernardus De Panne - Uitbreiding en vervangingsnieuwbouw WZC - perceel ELEKTRICITEIT
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Koninklijke Baan 18, 8660 De Panne
II.2.4. Beschrijving
WZC Sint-Bernardus De Panne - Uitbreiding en vervangingsnieuwbouw WZC - perceel ELEKTRICITEIT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2017Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectorenUittreksel uit het strafregister dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6maandDe inschrijver zal een lijst met minimaal 5 vergelijkbare projecten, voorlopig opgeleverd binnen de laatste 5 jaar, bij zijninschrijving voegen. Deze lijst zal vergezeld zijn van de attesten, afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. De attesten vermelden het bedrag van de uitgevoerde werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werken uitgevoerd en voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.De inschrijver zal eveneens een door de opdrachtgever of zijn afgevaardigde gehandtekend en gedagtekend attest vanplaatsbezoek verplicht toevoegen aan zijn offerte. Zie bestek III Algemene voorwaarden, III.1 Bestaande toestand.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-09-01 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
Datum: 2017-09-01
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar. De aanvragen voor het verkrijgen van de digitale opdrachtdocumenten dienen per mail gericht te worden aan : mv@sdke.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1000 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-07