Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : GO! onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres : Willebroekkaai 36 ,BE -1000 Brussel
Contactpersoon: afdeling INFRA
E-mail: aanbestedingen@g-o.be
Internetadres(sen): http://www.g-o.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=279589
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ZELZATE BS BS De Reigers - Renovatie van een basisschoolII.1.2. CPV-code hoofdcategorie : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
ZELZATE BS De Reigers - Renovatie van een basisschool De Reigers, gelegen in de Leegstraat te Zelzate.
II.2. Beschrijving
Lot 1 :
ZELZATE BS De Reigers - Renovatie van een basisschool De Reigers, gelegen in de Leegstraat te Zelzate.
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE233
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verplicht een plaatsbezoek uit te voeren.De inschrijver moet zich vooraf melden bij dhr. Peter Poelman, Coördinator Infrastructuur Scholengroep 23, viaemail: peter.poelman@sgr23-meetjesland.beDe plaatsbezoeken zijn gepland op onderstaande data en uren :dinsdag 4 juli tussen 9:00 uur en 12:00 uurdinsdag 8 augustus tussen 9:00 uur en 12:00 uurdonderdag 17 augustus tussen 9:00 uur en 12:00 uurDe inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2017-08-30 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-02-26
IV.2.7 Geplande datum voor het begin van de gunningsprocedures
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verplicht een plaatsbezoek uit te voeren.De inschrijver moet zich vooraf melden bij dhr. Peter Poelman, Coördinator Infrastructuur Scholengroep 23, viaemail: peter.poelman@sgr23-meetjesland.beDe plaatsbezoeken zijn gepland op onderstaande data en uren :dinsdag 4 juli tussen 9:00 uur en 12:00 uurdinsdag 8 augustus tussen 9:00 uur en 12:00 uurdonderdag 17 augustus tussen 9:00 uur en 12:00 uurDe inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2017-07-07