AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sancta Maria Leuven
Ch. Deberiotstraat,14 , BE-3000 Leuven
Contact: Willy Lemmens
Tel: +32 16235677 Fax: +32 16233562 E-mail: adm@sml.be
Internet adres(sen): www.sml.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie stooklokalen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie stooklokalen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
cfr administratief bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
cfr administratief bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 2, Categorie: D , D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/08/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 51.06 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: na storten op rek.438-8137971-76 op naam van eureka-architectuur met
vermelding referentienummer.
Indien digitaal verstuurd worden er geen kosten aangerekend
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/08/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/08/2017 - 14:00
Plaats: Ch. Deberiotstraat,14 3000 Leuven, in de grote spreekkamer
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017