Tienen

Ontwerpen en realisatie van de tijdelijke inrichting van de publieke ruimtes in de directe stationsomgeving van Tienen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Contact: Smets Debbie
Tel: +32 16805810 E-mail: debbie.smets@tienen.be
Internet adres(sen): www.tienen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ontwerpen en realisatie van de tijdelijke inrichting van de publieke ruimtes in de directe stationsomgeving van Tienen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Stationsomgeving Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ontwerpen en realiseren van een tijdelijke inrichting van de publieke ruimtes in de directe stationsomgeving van Tienen. Onder de term 'tijdelijke inrichting' worden diverse interventies verstaan, zoals het plaatsen van stadsmeubilair, (variërend van meubilair op de gebruikelijke schaal tot grootschalige installaties), aanleg van groen- of waterelementen (al dan niet geïntegreerd in het meubilair)tot eenvoudige lijn- of vlakvormige markeringen en/of schilderwerken (van bestaande bestrating, gevels,.).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaten bezorgen tevens minstens één of meerdere referentieproject(en) uitgevoerd door de inschrijver in de laatste 5 jaar.
Dit document omvat alle gegevens nodig om de opdrachtgever toe te laten zich een goed beeld te vormen van het referentieproject en bevat minstens:
- Een korte beschrijving van het project
- Vermelding opdrachtgever
- Jaar realisatie
- Plaats waar de realisatie zich nu bevindt
- Andere aanvullende info .
- Foto's
- Kostprijs van het uitgevoerde werk
De gegevens van het referentieproject zoals omschreven in I.5.2. Technische bekwaamheid van de inschrijver
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: De opdracht wordt geplaatst bij een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking gekozen op basis van artikel 26, §2,1°, d van de wet van 15 juni 2006 betreffende de overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.De houder van de opdracht wordt niet uitgesloten van kandidatuurstelling voor andere opdrachten die een gevolg kunnen zijn van deze opdracht.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 15
Criterium 2: Ontwerp, creativiteit, inpassing in het terrein, technische kwaliteit, Weging: 80
Criterium 3: Garantievoorwaarden, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/09/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 05/09/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Annonces similaires du BDA :