Infrax Cvba, Die Optreedt In Naam En Voor Rekening Van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inte

4900001803 Brandmeldcentrales


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 HASSELT
Contact: May Denier / Lydia Vandezande
Tel: +32 11266350 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=278636
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
4900001803 Brandmeldcentrales
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Levering en installatie van nieuwe brancentrales voor Infrax en mogelijke toebehoren.
- De verwijdering van bestaande end-of-life brandcentrales
- Onderhoud van de uitgevoerde installaties met inbegrip van :
o Het leveren van reservestukken
o Correctieve en preventieve interventiediensten op de site
o Prestaties van wettelijke controles
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Regio Limburg
Korte beschrijving:
Installatie / levering van nieuwe brandcentrales en mogelijke toebehoren, verwijderen van bestaande brandcentrales en onderhoudscontract.
Voor Regio Limburg voorziet Infrax momenteel de vervanging van centrales voor 2 kantoorgebouwen in Hasselt. Het gaat hier over gebouwen met +/- 500 en +/- 185 detectoren
Perceel 2: Regio West
Korte beschrijving:
Installatie / levering van nieuwe brandcentrales en mogelijke toebehoren, verwijderen van bestaande brandcentrales en onderhoudscontract.
Voor Regio West voorziet Infrax momenteel de vervanging voor een gebouw te Harelbeke en Torhout, het gaat hier over gebouwen met respectievelijk +/- 95 en +/- 37 detectoren.
Dit jaar dient nog overgegaan te worden tot vervanging van één brandcentrale
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Uittreksel uit het strafregister bijvoegen inzake het bedrijf (opvraagbaar via
http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/
uittreksel_strafregister)
2. Document "Identificatiegegevens" bijvoegen
3. Verklaring op erewoord bijvoegen
4. Aangaande Belgische opdrachtnemers:
De via elektronische weg op Telemarc beschikbare attesten inzake de belastingen, heffingen en RSZ zullen via
elektronische weg (Digiflow/Telemarc) opgevraagd en gecontroleerd worden door Infrax.
De opdrachtnemers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt en dat niet
onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944
betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, voegen de passende RSZ attesten bij hun offerte, bedoeld
in artikel 67 § 2 van het KB plaatsing 2012. Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid moet
bevestigen dat de opdrachtnemer, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang, is opgemaakt, op die datum voldaan
heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke
bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Aangaande buitenlandse opdrachtnemers:
De buitenlandse opdrachtnemers voegen een bewijs toe aan hun aanvragen tot deelneming of offerte waaruit blijkt dat ze voldoen aan de sociale en fiscale verplichtingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Erkenning categorie P1, klasse 2 voor perceel 1 en klasse 1 voor perceel 2.
De vereiste erkenningsklasse is afhankelijk van het inschrijvingsbedrag, zo ook voor de combinatie van de 2 percelen.
2) Verklaring op eer dat uw organisatie brandmeldcentrales (installatie en al haar onderdelen) zal installeren die BOSEC gecertificeerd zijn.
3) Referenties
A. Toon aan dat u ervaring heeft met de installatie van brandmeldcentrales in kantoorgebouwen aan de hand van 3 referenties.
Bij inschrijving voor één van beide percelen moeten verschillende types van referenties ingediend te worden:
o Perceel 1: De centrale moet geïnstalleerd zijn in een kantoorgebouw na 1/1/2010 en moet minstens 500 detectoren bevatten.
o Perceel 2: De centrale moet geïnstalleerd zijn in een kantoorgebouw na 1/1/2010 en moet minstens 100 detectoren bevatten.
Indien de kandidaat wenst in te schrijven voor de percelen 1 + 2 zijn de referenties voor perceel 1 voldoende voor beide percelen.
B. Toon aan dat u ervaring heeft met onderhoudsprestaties op de installatie en de voornaamste componenten van brandmeldcentrales in kantoorgebouwen aan de hand van 3 referenties.
Bij inschrijving voor één van beide percelen moeten verschillende types van referenties ingediend te worden:
o Perceel 1: De centrale moet geïnstalleerd zijn na 1/1/2010 en moet minstens 500 detectoren bevatten.
o Perceel 2: De centrale moet geïnstalleerd zijn na 1/1/2010 en moet minstens 100 detectoren bevatten.
Indien de kandidaat wenst in te schrijven voor de percelen 1 + 2 zijn de referenties voor perceel 1 voldoende voor beide percelen.
Let op:
- De referenties dienen te worden ingevuld in de daarvoor bestemde template. De contactpersonen van de opdrachtgevers kunnen gecontacteerd worden. De referentie dient volgende informatie te bevatten:
a. De benaming van het project of van het onderhoudscontract en zijn administratieve referenties ;
b. De naam van de klant, de projectverantwoordelijke en zijn contactgegevens ;
c. Het adres van de onderhouden site(s) ;
d. Voor de referenties mbt de installatie, een korte beschrijving van de installatie en de voornaamste componenten.
e. Voor de referenties mbt onderhoudsprestaties, een korte beschrijving van de onderhoudsprestaties (incl. oa het aantal detectoren) op de installatie en van de voornaamste componenten;
f. Voor de referenties mbt de installatie, de datum van aanvang + oplevering.
g. Voor de referenties mbt onderhoudsprestaties, de periode waarin het onderhoudscontract werd toegepast.
- Bij de referenties dient een getuigschrift van goede uitvoering te worden bijgevoegd. De getuigschriften zijn ondertekend door de opdrachtgever en vermelden het voorwerp van de opdracht / project alsook de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd.
- De 3 referenties voor installatie en de 3 referenties voor onderhoud dienen uit 3 verschillende opdrachtgevers te bestaan.
- De referenties mogen opgenomen worden in de kandidatuurstelling maar de template dient tevens apart te worden opgeladen op E-Tendering met als documentnaam: Referenties
- In de beschrijving van de referentie moet er zeer duidelijk omschreven worden wat de beginsituatie, de implementatie en de huidige situatie / werking (oa hoe verloopt de samen werking met de klant, welke werken werden verricht, de complexiteit van de opdracht moet duidelijk beschreven zijn,.) is.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/08/2017-11:40
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 31/08/2017-11:40
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Annonces similaires du BDA :