AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Divisie Aankoop
Annelies Stevens
Tel: +32 92425798 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=278436
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AD-ALL-16-25: Raamovereenkomst voor de levering van poetsmachines.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
FARYS|TMVW beoogt een raamovereenkomst af te sluiten met één leverancier voor de levering van poetsmachines, inclusief opleiding en onderhoudscontract.
FARYS|TMVW richt zich hiervoor tot leveranciers die beschikken over een breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die "just in time"-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren. Bovendien bezitten ze een voldoende uitgebouwde en doeltreffende technisch-commerciële structuur.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform de bepalingen inzake het toegangsrecht zoals bepaald in art. 61 van het KB van 15 juli 2011. Voor meer informatie, zie opdrachtdocumenten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Omzetverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Tevredenheidsattesten.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/08/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/08/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/08/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtdocumenten met betrekking tot deze opdracht kunnen op eenvoudig verzoek en met vermelding van het dossiernummer opgevraagd worden via aankoop@farys.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017