Universitair Ziekenhuis Brussel

Raamovereenkomst klusjes, schrijnwerk en kleine bouwkundige herstellingswerken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Brussel
Laarbeeklaan 101, BE-1090 Brussel
Contact: De heer Filip Redant
Tel: +32 24763213 Fax: +32 24775800 E-mail: Filip.Redant@uzbrussel.be
Internet adres(sen): www.uzbrussel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst klusjes, schrijnwerk en kleine bouwkundige herstellingswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst klusjes, schrijnwerk en kleine bouwkundige herstellingswerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie opdrachtdocument.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie opdrachtdocument.
Zie opdrachtdocument.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie opdrachtdocument.
Zie opdrachtdocument.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kostprijs, Weging: 50
Criterium 2: Bekwaamheden van het inzetbaar personeel, Weging: 25
Criterium 3: Infrastructuur inschrijver, Weging: 15
Criterium 4: Ervaring in de zorgsector, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/8/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten worden kosteloos aangevraagd per e-mail bij de projectverantwoordelijke van de Technische Dienst.
Gegevens projectverantwoordelijke:
De heer Filip Redant
Filip.Redant@uzbrussel.be
+32 2 476 32 13
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/8/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/8/2017 - 10:00
Plaats: Technische Dienst - Vergaderzaal 4 (route 1011)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/6/2017

Annonces similaires du BDA :