Tussengemeentelijke Maatschappij Der Vlaanderen Voor Watervoorziening

Het uitvoeren van sleufloze rioolrenovaties volgens de techniek TPUB in de Eeklostraat op het grondgebied van de Stad Gent


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: FARYS|TMVW
Laura Aubroeck
Tel: +32 92425747 E-mail: laura.aubroeck@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het uitvoeren van sleufloze rioolrenovaties volgens de techniek TPUB in de Eeklostraat op het grondgebied van de Stad Gent
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De onderhavige opdracht beoogt de uitvoering van werken, inclusief de levering van materialen, met betrekking tot het renoveren van de rioolstelsel. Het betreft sleufloze rioolrenovaties volgens de techniek van een ter plaatse uitgeharde buis door middel van een Uv-verhardingsproces. De relining wordt uitgevoerd op het grondgebied van de stad Gent, in de Eeklostraat.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers mogen zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden conform art. 66 - 71 van het KB van 16 juli 2012.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Conform bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Conform bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/08/2017-11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 30.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan worden verkregen na overschrijving van ? 30 t.a.v. FARYS|TMVW, IBAN BE07 0910 0070 2166, BIC KCCBEBB met als vermelding DOM-061-16-001-Z en uw ondernemingsnummer.
Na het verwerken van uw betaling worden de documenten aangetekend per post naar het adres van betaling verstuurd.
Indien u de digitale bestekdocumenten wenst te ontvangen, stuurt u het bewijs van betaling via mail naar aankoop@farys.be met vermelding van het besteknummer DOM-061-16-001-Z.
De login-gegevens voor het consulteren van de inspectiebeelden dienen eveneen op voorgaande wijze te worden aangevraagd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 24/08/2017-11:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/06/2017

Annonces similaires du BDA :